“Praatjesmakers”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Castello
16 november 2021 beoordeeld

We kwamen hier eten omdat de ober ons beloofde dat we geen servicekosten moesten betalen. Na het eten kregen we de rekening en stonden de servicekosten er toch op. De ober beweerde dat we al korting hadden gekregen maar dat we moesten betalen voor servietten. Het eten was heel lekker maar ze rekenen kosten aan die zo opvoorhand beloofden niet aan te rekenen.

Datum van bezoek: november 2021

27 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Met twee personen prima vegetarisch gegeten: bruchetta, bonensoep met penne en gnocchi. Aanrader in hartje Venetië.

Datum van bezoek: december 2016
19 juli 2016 beoordeeld

Dit restaurant beschikt over een binnentuin, waar je onder de druivenranken kunt eten. Vriendelijk personeel. Tot zover het goede nieuws. Het eten was ronduit matig en veel te zout. Ze hebben geen probleem om pizza's met zwarte verbrande kaas gewoon te serveren (onze tafelburen overkwam dat...). Salata Mista was wel okee.

Datum van bezoek: juli 2016
16 mei 2016 beoordeeld

Het eten was slecht en té duur voor de kwaliteit die je kreeg. Na het eten liep ik met mijn vriendin naar buiten en kwam ik een Amerikaans stel tegen. Zij vroegen aan mij hoe het eten was in dit restaurant en ik zei: "het gaat wel". Vervolgens lopen wij naar buiten en hoor ik achter mij geroep. Het was een drukke straat dus ik dacht niet dat hij aan mij gericht zou zijn, maar toen ik achter mij keek bleek de ober woest naar mij te schreeuwen en te zwaaien. Ik liep door met mijn vriendin naar een supermarkt om de hoek om boodschappen te doen en de ober renden ons woest scheldend achterna door de straten. Hij achtervolgden ons in de supermarkt en bedreigde mij en mijn vriendin omdat wij een 'slechte recensie' gegeven zouden hebben aan het Amerikaanse stel waardoor zij er niet gingen eten. Het was een klein driftig mannetje en stond op het punt om mij te slaan toen hij zei: "gelukkig is jouw vriendin erbij, anders..." en liep scheldend weer weg. Top restaurant, echt authentiek Italiaans.

Datum van bezoek: juni 2015
9 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn een wat jonger gezelschap en werden aangesproken door een leeftijd genoot buiten bij het restaurant, na 3 passeren hadden we besloten een keer de tuin buiten achterin te proberen. Des ondanks ik nu veel slechte recensies lees was mijn ervaring wel goed hoor! Lekkere pizza, lekkere gnocchi wellicht wat kleine portie en vriendelijke bediening. Zowel het restaurant als tijd zagen er verzorgt uit. Verdiend van mij een 6,8 als cijfer!

Datum van bezoek: mei 2016

Reizigers die Trattoria Da Gigi bekeken, bekeken ook

Venetië, City of Venice

In Trattoria Da Gigi geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.