Beoordeeld op 12 februari 2018 via mobiele applicatie

Een hele fijne ligging ivm dichtbij busstation. Maar ook bij alle leuke straatjes. En boot brengt je naar marco polo.
Achteraf prijs/kwaliteit perfect zeker in carnavalsperiode
Fijne staf die graag helpt!

Datum van verblijf: februari 2018
hotelolimpia, Responsabile relazioni pubbliche van HOTEL OLIMPIA Venice, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 februari 2018

Het is met genoegen dat we kennis nemen van uw tevredenheid. We zijn erg blij dat je de tijd hebt genomen om je ervaringen in ons hotel te delen. De feedback van onze gasten is kostbaar, omdat ze ons helpen onze services te verbeteren.
Beste wensen

Beoordeeld op 20 november 2017

Het hotel ligt dicht bij het treinstation en het busstation. Prima om de nacht voor of na een cruise door te brengen. De peoplemover naar de cruise terminal ligt op loopafstand.
Het personeel is zeer vriendelijk, geeft uitgebreid uitleg over de kamer. Welkomstdrankje voor elke gast. Koffie en thee voorziening op de kamer. Kamer is van alle gemakken voorzien. Snel internet. Kluisje op de kamer. Goed verzorgt ontbijt in een wat krappe ontbijt ruimte op drukke tijden. Kofferdepot gratis. Een aanrader!

Kamertip: Wij hadden aangegeven kamers naast elkaar te willen
Datum van verblijf: oktober 2017
hotelolimpia, Responsabile relazioni pubbliche van HOTEL OLIMPIA Venice, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 november 2017

Heel erg bedankt voor je waardevolle feedback. Het is erg belangrijk voor ons dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen in ons hotel te delen, omdat uw mening voor ons centraal staat.
Met vriendelijke groet

Beoordeeld op 2 november 2017

Dit hotel is perfect gelegen t.o.v. het openbaar vervoer en ligt op een steenworp afstand van de bushaltes en treinstation. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. En er wacht een prima verzorgd ontbijt.

Datum van verblijf: oktober 2017
hotelolimpia, Responsabile relazioni pubbliche van HOTEL OLIMPIA Venice, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 november 2017

Bedankt voor je waardevolle beoordeling. Uw feedback en uw mening zijn erg belangrijk voor ons, omdat we altijd proberen ons best te doen om aan de behoeften en verwachtingen van onze gasten te voldoen.
Beste wensen

Beoordeeld op 8 juli 2017 via mobiele applicatie

Voor de tweede keer in dit hotel verbleven. De ontvangst was weer heel hartelijk en het personeel spreekt goed zijn talen. De kamer liet wat te wensen over. Zo deed de airco het niet en vielen er dingen van het stopcontact. Er kwam wel gelijk iemand langs om het te maken. Het bad en bidet lagen nog vol met haren van de vorige gast. Het derde bed was heel krap, namelijk 1.70 meter waardoor recht liggen niet mogelijk is bij een lengte van 1.68 meter. Het ontbijt is voortreffelijk. Taarten, croissants, zalm, tonijn, makreel, gevulde tomaten, fruit, eieren, verschillende soorten beleg, ontbijtgranen, koekjes, cakes, toetjes. Het is echt een top ontbijt met voor ieder wat wils. De locatie is handig, namelijk bij het station en de vaporetto's. Wandelen naar de Rialto brug duurt ongeveer 20 minuten en zo'n 40 naar San Marco. De vaporetto doet er net zolang over. In de directe omgeving zijn genoeg winkels en restaurants te vinden.

Datum van verblijf: juli 2017
hotelolimpia, Responsabile relazioni pubbliche van HOTEL OLIMPIA Venice, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juli 2017

Dear Guests,
We are very sorry for not having completely fullfilled your expectations.
Our guests satisfaction is on top of our goal and we kindly ask you to accept our deep apologies for the inconvenience occured about the hair you found into the shower.
It should not happen, you are so right. Normally the cleaness of our rooms is one of our best services, often mentioned in the reviews we regularly receive.
Again, heartily sorry for that.
Your feedback about electricity and air conditioned has been highly appreciated and implemented, since it would help us to improve our services.
Thank you for sharing your experience on the web, we are grateful for the positive comments about breakfast and our staff.
We hope to have the chance to welcoming you one more time at the Olimpia Hotel and let you have un unforgettable wonderful stay.
Our kindest regards,
the Hotel management

Beoordeeld op 29 september 2016

Het hotel ligt heel goed vlakbij het busstation Piazzale Roma dichtbij de levendige stad,maar toch rustig aan een niet zo druk kanaaltje. Het personeel is vriendelijk, het ontbijt is prima, het uitzicht uit de kamers dito.

Kamertip: Wij hadden een superior tweepersoonskamer: een kamer met een kleine suite, de slaapkamer is prima, de badkamer is luxe.
Datum van verblijf: september 2016