Hotel Antiche Figure(Venetië)
279 US$
246 US$
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 287 US$ per nacht.

433 US$
Hotel Colombina(Venetië)
243 US$
206 US$
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 247 US$ per nacht.

Palazzo Selvadego(Venetië)(Heel veel waar voor je geld!)
242 US$
189 US$
Besparingsmelding! 43% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 43% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 332 US$ per nacht.

Hotel Moresco(Venetië)
457 US$
364 US$
  • Inclusief ontbijt
Hotel Antico Doge(Venetië)(Heel veel waar voor je geld!)
245 US$
229 US$
Priceline
  • Inclusief ontbijt
Ruzzini Palace Hotel(Venetië)(Heel veel waar voor je geld!)
862 US$
383 US$
  • Inclusief ontbijt
Duodo Palace Hotel(Venetië)(Heel veel waar voor je geld!)
417 US$
740 US$
  • Zwembad
  • Restaurant
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 936 US$ per nacht.

21 augustus 2016 beoordeeld

Wij kozen dit hotel vanwege de ligging in het centrum en dat is ons uitstekend bevallen. Het personeel van het hotel doet werkelijk alles om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken en zijn uiterst vriendelijk. Bij een volgend verblijf in Venetië zouden we zeker weer voor Hotel Arlecchino kiezen, echt top!

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
8 april 2016 beoordeeld

Vriendelijk en vlot onthaal.
Goede ligging vlak bij de Piazzale Roma.
Goede bedden.
Een beetje rumoerige kamers aan de waterkant.
We vonden alles een beetje te klein: de kamer, de badkamer, de ontbijtzaal...
Waarom hangt er geen douchegordijn? Na een douche was alles nat.
In de minibar is gratis water beschikbaar en dat werd iedere dag aangevuld.
De wifi in de kamer was niet snel.
Het ontbijt was uitgebreid en het personeel was altijd bereid om een espresso, cappuccino,... klaar te maken.

Kamertip: de kamers aan de waterkant hebben een mooi uitzicht op de kanalen, maar zijn rumoerig
  • Verbleef: april 2016, reisde met familie
3 augustus 2015 beoordeeld

Prima hotel voor kort verblijf. Uitstekend gelegen meteen bij het busstation Piazzale Roma, twee brugjes verwijderd van het centraal station, vlak bij de grote parkeertorens, op 5 minuten te voet van de people mover, aan het water... kortom: interessante locatie, zeker voor wie daarna op cruise gaat. Kamer voor 2 personen is wel piepklein. Kamer voor 3 personen is ruim genoeg. Badkamer is goed, goede airco, Wifi niet super snel maar is gratis beschikbaar. Kleine ontbijtruimte, maar zeer goed ontbijt. Uitstekend onthaal ( heel vriendelijk en behulpzaam!) Enige minpunten: er is geen luggage room waardoor iedereen die aankomt voor de kamer klaar is en iedereen die nog even op stap gaat in de stad na het vrijmaken van de kamer, verplicht is de koffers in de al zeer kleine ontvangsthal te plaatsen. Daardoor wordt het er soms wel erg vol en rommelig. Wie vertrekt moet vaak een hoop koffers eerst verplaatsen voor hij aan zijn eigen koffers kan, want door de beperkte ruimte stapelt men de valiezen dan maar op elkaar. Verder was er op het hotel echt niets aan te merken!

• Verbleef: juli 2015, reisde met familie
27 juli 2015 beoordeeld

Goede en comfortabele kamer (706). Wifi is niet zo snel. Goede airco.Badkamer met douche in het bad. Geen glazen deur op de badrand zodat de badkamer behoorlijk nat wordt. Bedden zijn uitstekend. Vriendelijk personeel.
Hotel is boven een restaurant gelegen. Check hier de rekening en met name de servicekosten van een toeristenmenu.
50 m verder zit een meer dan uitstekend koffie bar, Domino Caffe. Beste koffie van Venetie voor 1 euro.

• Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
19 maart 2015 beoordeeld

Wij hebben hier 3 dagen verbleven en zouden het zó weer boeken.Het is heel dicht bij Piazzale Roma waar de bus aankomt/vertrekt naar het vliegveld.We hebben alles lopend gedaan en dat is goed te doen.We hadden een goede kamer en het ontbijt was erg uitgebreid.

Kamertip: Kamer met uitzicht op het water zijn erg mooi.
  • Verbleef: maart 2015, reisde met een partner