“Mooi locatie. ”

Reserveer een tafel
ma 28/9
20:00
Geclassificeerd als nr. 287 van 1.571 Restaurants in Venetië
Geschikt voor: Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Speciale gelegenheden
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
Wijk: San Polo
5 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van de gids hier gaan eten. Mooie tent, net na alle drukken tenten aan de kade. Prima vertoeven. Het eten is goed en de bediening weet wat ze doen. De combinatie eten en uitzicht maakt het goed. Prima wijnen en een heerlijke steak. De kinderen vermaken zich aan de waterkant.

Datum van bezoek: augustus 2020

8 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het terras bevindt zich dwars op het gewoel van de Canal Grande, vlak bij de Rialtobrug, en het is er toch rustig en sfeervol. Kleine schemerlampjes en wit gedekte tafels met wit linnen servetten. Fijn! De obers zijn attent; manen zelfs een gast om zijn langdurige (voor anderen hinderlijke) telefonade af te breken en het eten niet koud te laten worden.
Het ziet er mooi uit en smaakt heerlijk. Helaas weinig keuze voor vegetariërs. Voor viseters is het proeverijtje van vis (voorgerecht, voor kleine eters hoofdgerecht) zeer aan te bevelen. Babi toetje met limoncello crème is ook erg lekker, en de koffie is uiteraard prima. De rekening viel ons niet tegen.

Datum van bezoek: september 2019
12 juli 2018 beoordeeld

Buiten eten op het terrasje in een rustige buurt is wel een feest na alle drukte van Venetie! De ober gedroeg zich vrij populair maar nog net niet hinderlijk. De gerechten zijn echter zeer fors aan de prijs. Helaas moest ik mijn tonijn die grijs was doorgegaard terug sturen. Het zou een tataki zijn met geschaafde venkel met wat sinaasappelsap. De venkel was mierenzoet door toegevoegde suiker aan de sinaasappelsap. Dit in combinatie met de tonijn was werkelijk afschuwelijk vies en dat zeg ik niet vaak. Ik vroeg de keuken om nieuwe tonijn zonder die zoete venkelsla. De tonijn was nu verser en prima gegaard. Het kan blijkbaar wel.
Het vreemde vonden wij dat de Chef meer aan een tafel in het restaurant op zijn telefoon zat dan dat hij in de keuken stond. Tja, dan krijg je dit soort rare fratsen.
Kortom een aardige gelegenheid om te zitten. Prima wijnen ook per glas te bestellen maar dure gerechten (26 Euro voor 8 dunne schijfjes tonijn is werkelijk geen verhouding. Geen aanrader.

Datum van bezoek: juli 2018
22 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vlakbij de vismarkt verwacht je uiteraard de beste verse visgerechten. Hier krijg je altijd kwaliteit met verse vis.

Datum van bezoek: juni 2018
7 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Beetje getwijfeld naar aanleiding van wat ‘ik heb nog geen koffie gehad’ ingestelde calvinistische landgenoten, maar toch voor dit restaurant gekozen. Origineel in menu, uitstekend klaargemaakt, ingredienten met durf. Op geen enkele manier teleurgesteld! Een plaats om terug te keren en, ook niet zo idioot geprijsd!

Datum van bezoek: februari 2018

Reizigers die La Porta D'Acqua bekeken, bekeken ook

In La Porta D'Acqua geweest? Deel je ervaringen!