“Leuk, gezellig”

Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Dorsoduro/Accademia
19 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn vriendin hier gegeten. Gezellige setting, lekkere wijnen.

Wij kozen voor de Bruschetta en inktvis voor en als hoofd vlees en vis. Beide erg geslaagd!

Zeker een aanrader als je in Venetië bent. Ook mogelijk om alleen pizza’s te bestellen. Deze zagen er ook prima uit.

Datum van bezoek: augustus 2021

2 augustus 2021 beoordeeld

heel gezellig terrasje en overheerlijke pizza. ik at de pizza parmeggiono met aubergine en parmesaankaas. snelle en vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: juli 2021
26 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Als lunch kozen we voor huisgemaakte pasta vongole, carpaccio van inktvis en antipasta van vis.
Deze waren allen smaakvol in een gezellig kader.

Datum van bezoek: mei 2019
28 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn vriendin vis gegeten van een zeer goede kwaliteit! De witte huiswijn is een aanrader, en de gemixte vis als voorgerecht was super lekker (wij namen 1 bord gemixt om samen te delen). Bediening was aardig, snel en professioneel.

Datum van bezoek: oktober 2018
28 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We liepen er toevallig langs, maar wat was het lekker!! Vooraf het bord met diverse vishapjes gedeeld en als hoofd mix grill vis en gefrituurde vis. Alles was héérlijk!! Mijn vriend nam nog een toetje, helaas was ik daar al te vol voor. De bedienjng was vriendelijk en gastvrij, het restaurant is mooi en gezellig ingericht.

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Al Casin dei Nobili bekeken, bekeken ook

In Al Casin dei Nobili geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.