Van tevoren boeken

Manieren om Prato della Valle te ontdekken
vanaf 68,47 US$
Meer info
Beoordeeld op 8 juli 2018 via mobiele applicatie

Heerlijke plek om overheen te slenteren, even in het gras te liggen/picknicken of wat actiefs te doen. Vaak is er markt of zijn er activiteiten (in een week vakantie zowel een basketbal als hardloopevenement gezien).

Datum van activiteit: juli 2018
Beoordeeld op 5 maart 2018 via mobiele applicatie

Mooi plein waar je zeker eens moet langsrijden als je in Padua bent. Wij parkeerden voor ons bezoek op een splinternieuwe parking vlakbij dit plein. Vandaar waren we vlakbij 2 grote basilieken, de plantentuin en het stadscentrum.

Datum van activiteit: maart 2018
Beoordeeld op 28 september 2017 via mobiele applicatie

Een van de eerste dingen die we deden in Padua was een roestige fiets kopen. We waren hier een week en hebben veel plezier aan onze fietsen beleefd . Prato della Valle is de moeite om te bezoeken, maar meer dan een half uurtje hebben we er niet aan besteed. Het is een gewoon plein met veel beelden.

Datum van activiteit: september 2017
Beoordeeld op 31 augustus 2017

Dit is een zeer mooi plein. Het wordt omringd door water. Het is heel leuk om er eens rustig uit te rusten of om eens eventjes op adem te komen.

Datum van activiteit: april 2017
Beoordeeld op 31 augustus 2017

Mooi overzichtelijk plein in deze prachtige universiteits stad, veel oudheden maar ook een mooi, groot en modern centrum.
Veel parkeerplaatsen tegen redelijk tarief

Datum van activiteit: augustus 2017