Beoordeeld op 30 mei 2018 via mobiele applicatie

Tophotel met een fantastische ligging! Van bij aankomst tot vertrek, alles was tot in de puntjes verzorgd en in orde. Bij aankomst was een attentie owv mijn verjaardag voorzien, maar ook een upgrade naar een superior kamer. Daarnaast heeft dit hotel een mooie rooftop bar waar het heerlijk zitten is, een fantastische ontbijtruimte en verzorgd/uitgebreid ontbijt en last but not least mooie Spa en Sauna faciliteiten. Kortom, wij hebben genoten van ons verblijf en kunnen dit hotel zeker aanraden!

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 29 januari 2018 via mobiele applicatie

Via Booking.com opgezocht welk 4 sterren hotel de beste waardering voor lokatie en andere had.
Ik kan niet anders beoordelen dan de overige booking en tripadvisor beoordelaars .
Nu was het slechts een ongeplande tussenstop op weg naar huis, maar we komen zeker terug voir Turijn en dit geweldige hotel.

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 24 september 2017

Gelegen vlakbij het station op wandelafstand van de winkelstraten en bezienswaardigheden. Zeer hartelijke ontvangst. Zeer mooie en ruime kamer, alle comfort was er. Goed verzorgd ontbijt. Dit hotel is op alle vlakken een echt aanrader, een top locatie.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 13 september 2017

Vlot bereikbaar aan het station. Auto werd in parking gestald (25€/dag). bagage werd netjes op kamer afgeleverd. Zeer vriendelijke medewerkers.Dakterras met mooi uitzicht over de stad. Zeer nette kamers. Gratis minibar!

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 2 september 2017

We boekten dit hotel natuurlijk op basis van de goede reviews en ook omdat er parkeergelegenheid was.
Dit hotel is een échte aanrader. Aan de receptie waren ze zeer vriendelijk, elegant en gedienstig.
De kamers zijn perfect, zowel qua inrichting als de bedden, de badkamer, de airco,...
De ontbijtzaal is een prachtige ruimte en het eten is ook absoluut verzorgd. Ik vermoed wel dat er voor ieders wat wils was. Er waren glutenvrije croissants... en in het naar buiten gaan, kon je nog een lekker stukje chocolade of koekje meenemen.
Er is ook een wellness ruimte die er fantastisch uitzag, maar we hebben het niet uitgeprobeerd, dus daar kan ik niets over vertellen.
Een leuke bar op het dakterras, dat hebben ze daar ook.
Ik kan eigenlijk alleen maar goed spreken over dit hotel, wanneer we terug in de buurt zijn, gaan we zeker terug.
De minibar bevat enkel gratis spulletjes, gezien we er tijdens een hittegolf waren, was ook dat zeer mooi meegenomen.
Toppertje van formaat.

Datum van verblijf: augustus 2017