Beoordeeld op 21 oktober 2017 via mobiele applicatie

We waren aangenaam verrast door de centrale ligging en het mooie appartement. Alles was zeer schoon en de receptie was uiterst vriendelijk en behulpzaam met oa. uitprinten van boarding pass. Alhoewel het zeer centraal gelegen is, was er geen lawaai in de kamers. Een aanrader!

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 11 augustus 2016

Behulpzaam personeel met het boeken van excursies, uitstippelen van wandelroutes door de stad, zeer proper en smaakvol interieur van het appartement.
Dit is qua prijs/kwaliteit absoluut het beste adres in Turijn!

Kamertip: alle kamers zijn prachtig, maar het appartement op de bovenste verdieping is speciaal: het uitzicht vanop het terras i al de reis waard!
  • Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 30 juli 2016

De ligging en locatie was prima, en op basis van de hoge waardering hebben wij deze accommodatie geboekt. De hygiëne en schoonmaak liet echter te wensen over. Zo hadden wij allemaal binnen zeer korte tijd zwarte voeten. Wij hebben hiervoor tot 3 x toe gereclameerd bij de eigenaresse maar deze deed hier niets mee, zelfs geen excuus. Alleen pittige discussies met de eigenaresse hierover die zich zelfs beriep op haar hoge waarderingscijfer en dat we dus niet moesten zeuren ?! Turijn is een fraaie stad en we komen daar nog wel een keer terug maar niet bij deze klantonvriendelijke accommodatie.

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 23 oktober 2015 via mobiele applicatie

Wat een heerlijk appartement midden in de stad. Zeer schoon en ruim met een balkon rondom, dat is genieten. Vriendelijke ontvangst. Het ontbijt buffet totaal niet gemist want op 10 passen diverse leuke barretjes en cafeetjes voor koffie met een croissantje, tosti of broodje. Handdoeken waren ruim aanwezig. Top! Ook voor zakelijk verblijf

Verbleef: oktober 2015, reisde met familie
Beoordeeld op 1 oktober 2015

De ontvangst in dit huis was erg vriendelijk. De kamers ongekend goed ingericht, schoon, goede verlichting, alles is top.Heel fijne bedden en beddengoed. 5 sterren comfort.Naast de ingang ligt een cafe waar je prima kunt ontbijten vanaf 7 uur.
Er is een lift, die goed werkt, heb ik elders wel anders meegemaakt. Gaan eten bij Madama della Rocca is een hoogtepunt. Op loopafstand 5 minuten.

Kamertip: Optimaal comfort
  • Verbleef: september 2015, reisde met een partner