Opslaan

Meer info
vanaf 70,36 US$
Meer info
Beoordeeld op 4 augustus 2019 via mobiele applicatie

In een dik kwartier wandel je langs een geleidelijk stijgend, breed wandelpad vanaf het plein voor de kerk Gran Madre de Dio omhoog naar de top van de berg. Viel ons erg mee, want de berg zag er best vrij hoog uit. Het laatste stukje gaat over een smal voetpad, even in ganzenpas, maar dan ben je er al bijna.
Vanaf het brede terras voor de kerk (waar je ook goed kunt komen met de auto of een taxi) heb je gratis en voor niks een prachtig uitzicht op de Po en de stad. Je ziet de Mole en andere landmarks beneden je. Als je er in de zomer rond het middaguur bent, heb je de zon achter je en kun je mooie foto’s maken.
Op de trappen van de kerk, waar dan schaduw is, kun je even lekker zitten en je waterfles vullen bij de kraan.
Wij zijn de kerk niet ingegaan omdat we in korte broek waren. Het museum hebben we ook niet bezocht. We gingen voor de wandeling en het uitzicht en daar hebben we van genoten.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 22 april 2019

In één woord: magistraal!

Na een klim tot dit zeer hoge punt in Torino, was Turijn op zijn allermooist te zien.
Blijft voor altijd op het netvlies!:)
Extreem mooie uitzichten.
Italië ten voeten uit.
Alles is te zien: bergen met beetje mist, groen, gebouwen, basilieken, kathedralen, hondjes, gitaren, plekjes, bijzondere huisjes, straatjes, zonsondergang, water, magie, geluid van de vogeltjes.
Rechtstreeks uit ons hippie-stekkie en 1 van de meest legendarische Europacup-avonden en een wereld-trip en nieuwe mijlpaal in levenservaringen. De pizza aan het eind van deze avond was de lekkerste uit m’n leven, evenals de cappuccino’s en ijs op de laatste dag. Het hele plaatje in combinatie met hun specialiteiten en kook-passie.
Aardig volk ook, met respect, verzorging en klasse en eergevoel. Temperamentvol, visueel, pratend met de handen, een tikkeltje gelikt;).

Datum van activiteit: april 2019
Beoordeeld op 12 september 2018 via mobiele applicatie

We hebben voor 12 euro en taxi genomen vanaf het centrum om te genieten van het mooie uitzicht en er mooie foto van te nemen. Was de moeite waard.

Datum van activiteit: september 2018
Beoordeeld op 24 mei 2018

De wandeling viel best mee, het uitzicht was mooi. Het was heel warm, zo rond 13u, en we wilden iets drinken in de plaatselijke cafetaria. We zaten aan een ongedekt tafeltje en ondanks het feit dat aangeduid was dat de cafetaria doorlopend open was van 10 tot 18u wilde de ober ons niet bedienen wegens etenstijd. Boven zei een ons dat ze wel degelijk de mensen die iets willen drinken moesten bedienen.

Datum van activiteit: mei 2018
Beoordeeld op 13 september 2017 via mobiele applicatie

Monte dei Cappuccini hebben we te voet beklommen, maar eenmaal boven aangekomen, leek het de moeite niet echt waard. Er zijn betere panorama's te bezichtigen in Turijn dan hier. Gelukkig was er een drankfonteintje ter beschikking zodat de dorstige reiziger hier even kan uitpuffen.

Datum van activiteit: september 2017