Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.219)
Beoordelingen filteren
1.219 resultaten
Waardering van reizigers
270
661
212
37
39
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
270
661
212
37
39
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.219 beoordelingen
Beoordeeld op 1 augustus 2017 via mobiele applicatie

Een ideaal hotel voor een verblijf in Turijn. Het hotel ligt vlakbij het station en het centrum van Turijn. Een zeer goede uitvalsbasis om alle bezienswaardigheden in Turijn te bezoeken. Het personeel is zeer behulpzaam en kan goed Engels. Ze staan steeds klaar om je vragen te beantwoorden en geven ook enkele tips mee. De kamers zijn ruim en net met een hygiënische badkamer. Het hotel biedt ook koffie- en theefaciliteiten op de kamer, alhoewel dit niet vermeld stond op de website. Ook het ontbijt is zeer uitgebreid, wel niet te laat aanschuiven, want het buffet wordt niet voor alles bijgevuld. Ze bieden ook de mogelijkheid om je bagage in het hotel te laten na het uitchecken, zodat je de dag van vertrek nog naar het centrum kan. Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2017
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank JoPoZ
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 15 januari 2017

+Ligging vlakbij station. Nette kamer en badkamer met frigo en kluis. Vriendelijk personeel. Zitruimte met bar. Bagage kan achtergelaten worden.

-Industrieel ontbijt. Erg trage Wi-Fi. Kamers op de 5de verdieping zijn donker en klein. Kamers aan straat veel nachtlawaai.

Kamertip: Vermijd de zolderkamers
Datum van verblijf: augustus 2016
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank Bart T
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 september 2016 via mobiele applicatie

Hadden in juli een kamer geboekt en door gebruik verkeerde email werd dat een dubbele boeking. Had er geen annulering op en Urbani wilde niet soepel zijn dus twee keer betaald. Vandaag ingecheckt en gevraagd hoe ze hierover dachten. Zouden het nog eens aan de manager vragen. Toen we om 2000 in het hotel kwamen boden ze een voucher aan. Dit uiteraard geweigerd en om sleutel tweede betaalde kamer gevraagd. Kon niet want alles was volgeboekt en zeiden dat wij onze kamer geannuleerd hadden. Toen we dat bestreden en manager wilden spreken liep personeel weg. ABSURD

Datum van verblijf: september 2016
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Tim D
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 juli 2016

goed ontbijt snelle hulp bij vragen goede locatie overal snel bij
veel restaurants en winkels in de buurt
Kamers zijn schoon
Goed te bereiken met de bus vanaf de luchthaven
Station is ook op loopafstand van het Hotel

Kamertip: Er is een snelle lift aanwezig Geen lawaai van buiten En ontbijt is goed
Datum van verblijf: juli 2016
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
1  Bedank oliviaveira
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 mei 2016

Prima hotel met een centrale ligging. Vlakbij station Porto Nova. De bus naar het vliegveld stopt vlakbij. Goede bedden en voldoende opbergruimte. Gevarieerd ontbijt. Behulpzaam en vriendelijk personeel. Niet duur.

Kamertip: Achterkant is rustiger dan de voorkant.
Datum van verblijf: april 2016
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank AnjaW6
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken