Beoordeeld op 15 januari 2017

+Ligging vlakbij station. Nette kamer en badkamer met frigo en kluis. Vriendelijk personeel. Zitruimte met bar. Bagage kan achtergelaten worden.

-Industrieel ontbijt. Erg trage Wi-Fi. Kamers op de 5de verdieping zijn donker en klein. Kamers aan straat veel nachtlawaai.

Kamertip: Vermijd de zolderkamers
Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 27 september 2016 via mobiele applicatie

Hadden in juli een kamer geboekt en door gebruik verkeerde email werd dat een dubbele boeking. Had er geen annulering op en Urbani wilde niet soepel zijn dus twee keer betaald. Vandaag ingecheckt en gevraagd hoe ze hierover dachten. Zouden het nog eens aan de manager vragen. Toen we om 2000 in het hotel kwamen boden ze een voucher aan. Dit uiteraard geweigerd en om sleutel tweede betaalde kamer gevraagd. Kon niet want alles was volgeboekt en zeiden dat wij onze kamer geannuleerd hadden. Toen we dat bestreden en manager wilden spreken liep personeel weg. ABSURD

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 7 juli 2016

goed ontbijt snelle hulp bij vragen goede locatie overal snel bij
veel restaurants en winkels in de buurt
Kamers zijn schoon
Goed te bereiken met de bus vanaf de luchthaven
Station is ook op loopafstand van het Hotel

Kamertip: Er is een snelle lift aanwezig Geen lawaai van buiten En ontbijt is goed
Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 1 mei 2016

Prima hotel met een centrale ligging. Vlakbij station Porto Nova. De bus naar het vliegveld stopt vlakbij. Goede bedden en voldoende opbergruimte. Gevarieerd ontbijt. Behulpzaam en vriendelijk personeel. Niet duur.

Kamertip: Achterkant is rustiger dan de voorkant.
Datum van verblijf: april 2016
Beoordeeld op 1 november 2015

Dit hotel ligt op loopafstand van het station en het centrum. Wij hadden een mooie kamer op de bovenste verdieping, knus en gezellig. Vanaf 7 uur staat er een lekker ontbijt klaar, verse producten worden de hele ochtend aangevuld. Helaas is er een koffie automaat en geen verse italiaanse cappuccino. Verder is alles perfect!

Datum van verblijf: oktober 2015