Beoordeeld op 15 maart 2017 via mobiele applicatie

Een echt 5 sterren hotel in het centrum van Turijn. Prima afwerking, mooie kamers, uitstekende douche. Bed kan eerlijk gezegd nog wel ietsje beter. Uitgebreid ontbijt. Al met al een prima plek om te verblijven. Goede shops op loopafstand.

Datum van verblijf: maart 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 28 juni 2016 via mobiele applicatie

Mooi schoon vriendelijk hotel
Vriendelijke mensen aan de receptie
Prima kamer idem badkamer
Geen geluiden van naastgelegen kamers
Kortom zeker een aanrader
Geen gebruik kunnen maken van de faciliteiten door tijdgebrek maar ook deze zagen er top uit

Datum van verblijf: juni 2016
GuestExpTeam, Guest Experience Team van Allegroitalia Golden Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juni 2016

Dear Ria v,
thank you for your kind review.
Our aim is to satisfy all our customers since the moment they arrive 'til the moment they leave.

We work really hard to deliver an exceptional guest experience and we're sorry we didn't match your expectations.

We’re glad to know you enjoyed the hotel!

We hope to have you back again in Turin,

Guest Team Experience - Allegroitalia

Beoordeeld op 26 juni 2016

Keurig zakelijk hotel, netjes maar een tikje somber (volgens sommigen zelfs deprimerend) ingericht. Nette, niet al te grote standaardkamer met (in mijn geval) uitstekend tweepersoonsbed. Ook een keurige badkaker, niets mis mee. Veel kamers liggen in het bijgebouw, en dat is nogal onhandig. Om daar met een koffer te komen moet je met de lift omhoog, oversteken naar het tweede gebouw, en dan met de lift daar verder. Dat kan een flinke onderneming zijn, zeker op spitstijden staan bij alle liften mensen (lang) te wachten. Met de trap en buitenom is dan vaak sneller. Ontbijt is ook prima, wellicht wat prijzig voor het gebodene. De ligging van het hotel is prima, snel bereikbaar vanaf de luchthaven en centraal als je de stad in wilt of in de avond nog wat wilt gaan drinken. Prima voor een kort verblijf. Aardig (als je daarvan houdt): het hotel heeft een Maserati QP die tegen een redelijk tarief te huur is voor gasten.

Kamertip: Hoofdgebouw (bereikbaarheid), hogere verdiepingen (iets lichter en stiller).
Datum van verblijf: juni 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
GuestExpTeam, Guest Team Experience van Allegroitalia Golden Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juni 2016

Dear Chri0014,

our aim is to satisfy all our customers since the moment they arrive 'til the moment they leave.

Thanks to your feedback I am sure we will improve in our job.

About what You wrote about the building, our hotel consists of 2 building so a part of our rooms are in building 1 and part are in building 2 but It's easy to navigate and the buildngs are well joined together.

Last but not least, thank you very much for the nice things said about the location.

We hope to have you back again,
Guest Team Experience - Allegroitalia

Beoordeeld op 2 november 2015

Aankomst was goed. We hadden een suite gereserveerd en kregen een up grade naar executive suite.
Mooie grote kamer. Echter de airco werkte niet. Het was s nachts echt te warm om te slapen. Dan maar met ramen open geslapen, echter s morgens vroeg wakker door straatlawaai.
Er zou een executive lounge zijn , maar die hebben we niet " gevonden".
Ontbijt was degelijk, maar service was niet alles.
1 ochtend perfect. De dagen nadien ofwel verbrande koffie, de andere dagen geen bestek en servet op tafel.
Waar we wel van genoten hebben is de service in de bar.
Het waren vnl kleine dingen die dagelijks wat stoorde,waardoor het voor ons geen optimaal verblijf was.

Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 9 oktober 2015

Lastig te vinden, kamers met raam, maar afgeschermd met plastic, net een gevangenis. Kamers in het bijgebouw lastig te bereiken, twee liften en een eind lopen.
Wel goed ingerichte kamers en een hele mooie lobby en ook vriendelijk personeel. redelijke prijzen te krijgene

Kamertip: Vraag een kamer met uitzicht op de tuin
Datum van verblijf: juni 2015