Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.349)
Beoordelingen filteren
1.349 resultaten
Waardering van reizigers
211
620
356
119
43
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
211
620
356
119
43
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.349 beoordelingen
Beoordeeld op 27 augustus 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt 3-4 km van het centrum. Je hebt een tram die je er snel brengt. Service is ok maar roeien zonder riemen. Ontbijt is industrieel: fruitsapautomaat (siroop). Koffieautomaat en zelfs industriele eiren. Kamer heeft goede airco en bed. Maar versleten: gaten in gordijnen, kapotte douchekop en flikkerende TL lampen. Nee dank je.

Datum van verblijf: augustus 2017
Reistype: Reisde met een partner
Bedank 831gertd
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Giulio Cesare C, General Manager van Novotel Torino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2017
Google-vertaling

Dear guest,

Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Torino Corso Giulio Cesare. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.

At Novotel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.

We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

Sincerely,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 september 2016

Op zich is het hotel ok, maar eigenlijk is het aan renovatie toe!. We hebben eerst een kamer gekregen met een verstopte douche. De receptioniste heeft ons uit eigen beweging een andere (prima) kamer gegeven. Gelukkig, want de (1) eerste kamer had geen thee, (2) en de vloer van badkamer had losse tegels en (3) en er lag haar (van iemand anders natuurlijk) in de douche. Voor 4 personen (2 volwassenen en 2 kinderen) is de kamer klein, maar wel voordelig. Ontbijt is niet super uitgebreid, maar er is keuze genoeg en en het is lekker. Personeel is heel aardig. Zwembad is klein maar genoeg om even op te frissen. De tramhalte dichtbij het hotel ligt in een minder leuke zone van Turijn. En de rit naar het centrum duur langer dan de beloofde 10 minuten. We zijn uiteindelijk met de auto naar de stad gegaan. Dat was wel 10 minuten rijden. We parkeerden de auto in een ondergrondse parkeerplek in het centrum, Piazza Vittorio Veneto. Daar was plek genoeg en het was ook niet zo duur, maximaal 16 euro per dag.

Datum van verblijf: augustus 2016
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank Claudia G
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
RF40, General Manager van Novotel Torino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2016
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!

Sincerely,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 25 augustus 2016 via mobiele applicatie

Het hotel ligt wat afgelegen maar je kunt met de tram voor €1,50 naar het centrum. Het zwembad is vrij klein. Het personeel doet veel moeite. Bijvoorbeeld om kaartjes voor een voetbalwedstrijd te regelen. Het kost wel wat. De kamerinrichting is eenvoudig en wellicht wat verouderd, zeker wat betreft de badkamer.

Datum van verblijf: augustus 2016
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank MLJuly
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
RF40, General Manager van Novotel Torino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2016
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!

Sincerely,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 augustus 2016

Voor ons was dit tussenstation in Turijn op weg naar onze vakantiebestemming in Ligurgië helemaal goed. Perfecte prijs incl. prima ontbijt voor 4 personen. Goede kamers en bedden en het zwembad was een bonus

Kamertip: Wij hebben een prima prijs gekregen via Expedia.nl
Datum van verblijf: juli 2016
  • Reistype: Reisde met familie
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Ron v
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
RF40, General Manager van Novotel Torino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2016
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

Sincerely,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 juli 2016 via mobiele applicatie

Voor zaken in Turijn dit hotel gekozen. Het hotel ligt buiten het centrum ietwat afgelegen. Er zijn voldoende parkeerplaatsen langs de straat aan het hotel. Het personeel aan het onthaal is zeer vriendelijk en snel. De kamers zijn ruim, comfortabel en netjes ingericht. De badkamer is eerder aan de kleine kant.
Het ontbijt bestaat vooral uit zoetigheden en is vrij sober. Ondanks het buiten vrij koel was, was het binnen er overal warm, van ontbijtzaal tot kamer.
Het hotel is zeker te overwegen bij een bezoek aan Turijn.

Datum van verblijf: april 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank BK302
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
RF40, General Manager van Novotel Torino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juli 2016
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!

Sincerely,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken