Beoordeeld op 5 september 2018

Locatie is prima, goed bereikbaar en openbare parkings vlakbij. De parking aan de trein is aan te raden en goedkoper dan diegene die het hotel aanraadt! Scheelt € 3/dag.
De kamers zijn in orde met airco en ruime badkamer. Nadeel is dat je alles hoort wat de buren doen. Tevens zijn er terrassen aan de achterkant, wij hadden de pech dat er 'n groep jongeren logeerden en die zaten tot laat in de nacht (1:30u) op hun terras. Niet aangenaam als je wil slapen. Ontbijt is in orde, alles is er wat er moet zijn.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 12 juni 2018

Dit fijne hotel ligt vlak bij het station Porta Susa (wij zijn treinreizigers) en bij het centrum dat grotendeels lopend onder arcaden te bereiken is! Het hotel heeft nette en prettige kamers, als het warm is gaat de airco vanzelf aan! Onze kamer had dubbele openslaande deuren bij het balkon, een goed bed en een moderne douche/toiletruimte. 's Morgens een goed ontbijt voor Italiaanse begrippen, voor zover dit onze ervaring betreft, gedurende onze afgelopen reis. Heel aardig personeel, gaven ons ook goede tips over bijzondere restaurants in de directe omgeving van het hotel!

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 8 januari 2018 via mobiele applicatie

Goed gelegen hotel aan de rand van het centrum. Alle bezienswaardigheden zijn makkelijk te voet bereikbaar. Maar, ontzettend slechte bedden en een nog slechter ontbijt (zijn de Italianen ook niet goed in).

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 15 augustus 2017

Dichtbij centrum van Turijn en tegenover het station Porta Susa. Rechtover een grote openbare betaalbare ondergrondse parking (Corso Bolzano). Het hotel heeft goede prijs kwaliteit verhouding. Wij zullen waarschijnlijk nog eens in het hotel logeren, als we terug in Torino zijn.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 1 juli 2017

In het drukke Turijn, aan het treinstation Porta Susa, ligt dit hotel zonder pretentie.
Parkeren kan op 100m, voor €12 per dag. Alle bezienswaardigheden van Turijn zijn lopend te bereiken.
De kamer en badkamer zijn ruim en kraaknet.
Er is AC, lift en goede wifi.
Het ontbijt is uitgebreid en behoorlijk van kwaliteit; te gebruiken in ontbijtruimte.
Personeel is behulpzaam en vriendelijk.
In de kamer naast de lift is het lawaai van de lift wel storend.

Datum van verblijf: juni 2017