Beoordeeld op 8 januari 2018 via mobiele applicatie

Goed gelegen hotel aan de rand van het centrum. Alle bezienswaardigheden zijn makkelijk te voet bereikbaar. Maar, ontzettend slechte bedden en een nog slechter ontbijt (zijn de Italianen ook niet goed in).

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 15 augustus 2017

Dichtbij centrum van Turijn en tegenover het station Porta Susa. Rechtover een grote openbare betaalbare ondergrondse parking (Corso Bolzano). Het hotel heeft goede prijs kwaliteit verhouding. Wij zullen waarschijnlijk nog eens in het hotel logeren, als we terug in Torino zijn.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 1 juli 2017

In het drukke Turijn, aan het treinstation Porta Susa, ligt dit hotel zonder pretentie.
Parkeren kan op 100m, voor €12 per dag. Alle bezienswaardigheden van Turijn zijn lopend te bereiken.
De kamer en badkamer zijn ruim en kraaknet.
Er is AC, lift en goede wifi.
Het ontbijt is uitgebreid en behoorlijk van kwaliteit; te gebruiken in ontbijtruimte.
Personeel is behulpzaam en vriendelijk.
In de kamer naast de lift is het lawaai van de lift wel storend.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 3 oktober 2016 via mobiele applicatie

Hotel ligt op nog geen 5 minuten lopen van metro, trein- en busstation en op circa 15 minuten naar het centrum. Op loopafstand is een openbare parkeergarage. Een parkeerkaart voor 24 uur is bij de receptie voor € 12,50 verkrijgbaar. Er is een kort parkeren parkeerplaats direct voor het hotel bij de ingang voor afgifte bagage en inchecken. Het hotel en de parkeergarage liggen ruim buiten de 'zona traffico limitato'.
Het ontvangst bij de receptie was wat koel en afstandelijk. Receptiepersoneel was bezig en had weinig aandacht voor ons. We moesten vooral vragen. Het kwam allemaal niet vanzelf. Ondanks dat met zag dat we met de auto waren, moesten we vragen naar een parkeergarage. Naar de in- en uitrijdkaart voor de garage moesten we ook vragen (Toevallig wisten we dat deze bij de receptie verkrijgbaar was, anders hadden we wellicht een duurder inrijdkaartje bij de ingang getrokken). Tevens moesten wij vragen naar een platte grond van de stad.
We hadden een ruime kamer op de 3e etage uitkijkend op de binnenplaats, waardoor er nauwelijks geluid was van het drukke stadsverkeer en -leven. De kamer had een balkon.
De bedden waren van goede kwaliteit en lagen lekker. Alles was prima schoon. Ook het sanitair.
De afstandsbediening van de TV werkte niet, ondanks dat we nieuwe batterijen hadden gehaald bij de receptie. Dit had bij een check voordat nieuwe gasten arriveren onderkend moeten zijn.
Voor de rest ziet het hotel er netjes uit in het historisch aandoende pand.
Het ontbijt in de ontbijtzaal was prima. Voor Italiaanse begrippen uitgebreid. continental breakfest met alles er op en er aan.
Samenvattend: prima hotel voor kort verblijf. Centraal gelegen. Aandacht door personeel mag beter, maar als je daar verder geen boodschap aan hebt, is het hotel een aanrader.

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 10 augustus 2016

Vriendelijke ontvangst
Nette kamers met al wat je nodig hebt,ook de rest van het hotel is erg netjes.Geen lawaai van buitenaf behalve nu en dan ambulances die op- en afrijden.
Heel mooie traphal, alleen jammer dat deze grandioze stijl wat ontbreekt in de kamers (standaard hotelkamer)
Parking dichtbij (betalend,niet inbegrepen!)
Copieus ontbijt(veel keuze)

Datum van verblijf: juli 2016