Beoordeeld op 2 juni 2016

Ontvangst was erg gastvrij. Meteen uitleg over wat en waar het leuk is in Turijn. Kaartje meegekregen met duidelijke informatie en bij vragen konden we altijd weer even langskomen. Kamer was redelijk klein (wij hadden ook de kleine kamer geboekt) maar wel prima! Fijne en mooie douche (en schoon! heel belangrijk). Bed zoals gezegd wat klein, maar prima voor 2 nachtjes. Gezien de prijs kwaliteit verhouding een aanrader!

Datum van verblijf: september 2015
Beoordeeld op 26 april 2016 via mobiele applicatie

Klein knus hotel op een super locatie kamer super schoon en heel vriendelijke dames achter de receptie die je met al je vragen helpen ze spreken goed Engels je zit heel centraal voor al de bezienswaardigheden bedden liggen heel comfortabel zeker een plek om terug te komen

Datum van verblijf: april 2016
Adalesia A, Direttore van Hotel Adalesia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 mei 2016

Dear Customer,
we read with pleasure your review!
The location of our hotel is definitely fantastic and strategic.
All the staff (receptionists and cleaning staff) does his best every day, in order to make our guests feel good!
Thank you so much!

Beoordeeld op 23 juli 2015 via mobiele applicatie

Wij hebben hier 1 nacht geslapen en zijn ook blij dat het maar 1 nacht was. Het hotel en de kamer is schoon, het heeft een goede ligging, maar daar houdt het mee op. Werknemer achter de balie praat matig Engels, waardoor de helft van de informatie die hij ons gaf onduidelijk was of niet te volgen. Bij het vragen naar een plattegrond printte hij er een uit via internet op een a4tje, zwart-wit. Heel onhandig. Bij het douchen was binnen 5 minuten de hele douche compleet ondergelopen, omdat het water niet werd tegengehouden. Daarna moesten wij bijna alle handdoeken gebruiken om dit droog te maken. De douche is ook erg klein. Kan je haast niet keren en raakt steeds het douchegordijn aan. Ook zijn er geen plankjes o.i.d. in de douche, zodat je je producten op de grond moet zetten. Check out ging stroef. Wij hadden geboekt via Booking.com en op de reservering (waarvoor wij de creditcard hadden gebruikt) stond dat het bedrag een aantal dagen na het boeken eraf zou worden gehaald. Bij het uitchecken werd ons verteld dat dat NIET was gedaan en wij nu moesten betalen. Dit was geen probleem, maar er moet geen onduidelijkheid zijn over de betaling. De kamer was oké, wel erg nauw. Een barkruk en een plastic stoel waren er. Geen stopcontacten naast het bed. Uitzicht op een vieze binnenplaats.

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 1 juni 2015 via mobiele applicatie

Hotel Adalesia is vlakbij het station Porta Nuova gelegen in het centrum van de stad. De straat zelf is niet heel erg druk maar er rijden zowel op de dag als 's avonds wel trams en bussen. Niet alle kamers liggen aan de voorkant. Wij hadden zelf om een rustige kamer gevraagd en die hebben we ook gekregen. Dat was perfect. De kamer was ruim en netjes met een leuke inrichting. Het enige wat we niet zo handig vonden, was het gebrek aan opbergruimte in de badkamer.
Vriendelijk personeel. Men spreekt niet alleen Italiaans maar ook Engels.
Dit hotel is ons prima bevallen.

Datum van verblijf: juni 2015
Adalesia A, Direttore van Hotel Adalesia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2015

Dear Customer,
we are happy to receive your review.
With pleasure we see that his stay was pleasant.
We hope to see you soon.

Beoordeeld op 23 mei 2012

het is een heel leuk hotel, met een supergoede ligging.
Alles is netjes en nieuw, de kamers èn de badkamer zijn aan de kleine kant.
En ze zijn redelijk gehorig, maar de ligging maakt dit allemaal weer goed.
Het hotel wordt uitgebaat door een jong koppel, zeer vriendelijk en behulpzaam.
Kortom, een zeer goede prijs/kwaliteits verhouding.

Datum van verblijf: mei 2012
GIUSE82Torino, Direttore van Hotel Adalesia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 mei 2013

Dear Customer,
Thank you for your appreciation: indeed the hotel is newly renovated. We care about the care of our rooms, which is why we take great care to clean them.
As our hotel in a very central location is actually in a busy area, but would like to precisrae that soon we will provide a greater soundproofing.
Thank you for everything.