Beoordeeld op 8 oktober 2017 via mobiele applicatie

Turijn is een vrij grote stad en wanneer je deze stad verkennen wil, is het belangrijk om in de nabijheid van de stadskern te logeren! Dit hotel voldoet daar zeer goed aan. Vlakbij is immers het mooie stationsgebouw waar de brede laan recht naar het koninklijk paleis vertrekt.
Bovendien is het een klassehotel met ruime kamers waar het personeel alles doen zal om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te laten verlopen! Het ontbijt is copieus en wordt uiterst verzorgd.

Datum van verblijf: oktober 2017
GeneralManager S, Direttore van Starhotels Majestic, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 oktober 2017

Beste Raymond J,

Dank u wel voor deze prachtige review! Dank u wel dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen in Starhotels Majestic met ons te delen.

Trots zijn wij op onze locatie. Fijn dat u dit ook zo heeft ervaren!

Wij hopen u in de toekomst nog een keer te mogen verwelkomen in Starhotels.

Beoordeeld op 2 augustus 2017

Wij zijn hier 5 nachten geweest en heb absoluut niets aan te merken. Het is proper, ligt centraal in Turijn, het ontbijt is uitgebreid, het personeel is vriendelijk en lawaai is er weinig tot niet.

Het hotel is ligt vlakbij Porta Nuova, dus je zit kortbij tram/bus/metro/trein (niet de trein naar de luchthaven helaas, die stopt in een ander station) al is het historisch centrum op loopafstand bereikbaar (Plaza Castello, Piazza Vittorio Veneto, de Mole Antonelliana, het Egyptisch museum, enz..).

Qua ontbijt is er alles voorhanden, koffiekoeken, spek/ei, beleg, broodjes, fruit, yoghurt en fruitsap. De koffie is helaas een soort oploskoffie, dat is wel jammer in de stad van de koffie, dus best een cappuccino bestellen.

De kamers (onze lag op het 5de, dat is het bovenste verdiep) zijn voldoende ruim en hebben alles voorhanden zoals minibar, haardroger, extra handdoeken en het personeel is supervriendelijk en staat je graag bij met alles. Het hotel zelf was rustig en ik heb op geen enkel moment lawaai gehoord van de buren (al hadden wij natuurlijk niemand meer boven ons).

Aanrader als je naar Turijn wilt gaan!

Datum van verblijf: juli 2017
GeneralManager S, Direttore van Starhotels Majestic, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2017

Beste meneer Robin D,

Trots zijn wij op onze service. Fijn dat u dit ook zo heeft ervaren!

Beoordeeld op 4 mei 2017

Gelogeerd op de 5e verdieping. Mooie kamers en badkamer. Uitstekende service van het kamerpersoneel.
Uitgebreid Ontbijtbuffet...maar de gewone koffie is niet lekker. Hebben dan maar cappuccino's besteld bij het ontbijt.
Aperitieven aan de bar van het hotel is een aanrader

Datum van verblijf: april 2017
GeneralManager S, Direttore van Starhotels Majestic, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 mei 2017

Beste Frédéric W,

Wat een fantastische review! Dank u wel dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen in Starhotels Majestic met ons te delen.

Wij willen u danken voor uw aardige woorden over onze service.
Wij hopen u in de toekomst nog een keer te mogen verwelkomen in Starhotels Majestic.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 3 mei 2017

Ligging perfect tegen station, dicht bij centrum, zeer lekker en gevarieerd ontbijt, vriendelijk personeel, zeer proper.Zeker een aanrader, drank aan de bar zeker betaalbaar,Elke dag kamer perfect als eerste dag

Kamertip: Nergens een probleem , wij niet en onze vrienden ook niet
Datum van verblijf: april 2017
GeneralManager S, Direttore van Starhotels Majestic, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 mei 2017

Dankjewel, Elisa V! Hopelijk zien we je snel weer.

Beoordeeld op 16 augustus 2016

Hotel ligt midden in historisch centrum. Kamers zijn prima, groot en met een prima verzorgde badkamer. Ontbijt is uitgebreid en wordt binnen geserveerd.
Personeel is vriendelijk. Hotel is groot dus verwacht geen persoonlijke benadering.
Bus en tramverbinding om de hoek.
Prima keuze voor Turijn.

Datum van verblijf: juli 2016
GeneralManager S, Direttore van Starhotels Majestic, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2016

Beste Gavino T,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen.

Wij vinden het geweldig om te horen dat u zo tevreden was over uw bezoek aan Starhotels Majestic Turin.

Wij kijken ernaar uit om u opnieuw te verwelkomen!

Starhotels Majestic Turin