Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.264)
Beoordelingen filteren
1.264 resultaten
Waardering van reizigers
339
619
218
65
23
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
339
619
218
65
23
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.264 beoordelingen
Beoordeeld op 27 december 2017

- centraal gelegen hotel
- ruime en nette kamer
- goed doch eenvoudig ontbijtbuffet, wel een te kleine ruimte voor het aantal mensen in het hotel, daar men dient te wachten op een tafel
- correct maar ook niets meer!
- ik had een kamer aan de voorkant op een laag verdiep met zicht op de straat

Datum van verblijf: oktober 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Majeke1
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 26 augustus 2017 via mobiele applicatie

Mooie moderne kamers met ruime badkamer en klein balkon met uitzicht op de Mole.

De ligging van het hotel is perfect, je zit erg dicht bij het station en we konden zelfs voor de deur onze auto (gratis) parkeren. Je zit dus ook erg dicht bij het centrum zelf, wat ook een mooie bonus is.

Ontbijt is oké, douche is heel fijn.

Datum van verblijf: augustus 2017
Reistype: Reisde met een partner
Bedank 115martenf
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 juni 2017

We hadden de hotel-shuttle gereserveerd voor afhaling aan de luchthaven, praktisch en niet duurder dan een taxi. Onze kamer was rustig aan de achterkant en comfortabel. Goed ontbijt, vers fruit en veel keuze.

Datum van verblijf: juni 2017
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank nictim1
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 december 2016 via mobiele applicatie

Had verwacht dat men geen vuile kamerjas in de badkamer achter zou laten zelfs twee dagen achter elkaar. Als ik de volgende keer naar Turijn kom zal ik zeker een ander logement zoeken. Probleem is ook de slechte geluid isolatie in de kamer nachts veel last van buiten lawaai. Het ontbijt daar is niets op aan te merken.

Datum van verblijf: december 2016
Reistype: Reisde met een partner
Bedank 535dirkd
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 september 2016

De prijs-kwaliteitsvertoning van Hotel Concord vonden wij uitstekend! Midden in het centrum van Turijn, toch een rustige straat, we konden zelfs (gratis!) parkeren voor de deur! Alles op loopafstand! Wij hadden een mooie, ruime hoekkamer met twee balkons en een prima badkamer. Er is een ontbijtbuffet waar je geen hoogstandjes van moet verwachten. Het een beetje zakenhotel-sfeertje namen we op de koop toe.

Kamertip: Kamers worden op dit moment gerenoveerd, wij hadden een opgeknapte kamer, was prima. Een hoekkamer, zoals wij hadden heeft extra ruimte.
Datum van verblijf: augustus 2016
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank d0kes
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken