3 personen bekijken dit hotel
NH Hotels
Hotels.com
Beoordeeld op 11 februari 2018 via mobiele applicatie

Prachtig hotel gelegen in centrum van Turijn. Oud fiat kantoor omgebouwd naar hotel. Mooie ruime kamers, prima ontbijt, hotel gelegen vlakbij centrum van Turijn. Ontbijt prima ca. 40 minuten met taxi vanaf luchthaven van Turijn.

Datum van verblijf: februari 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 30 augustus 2017

Wat mij betreft een echt aanrader.
Zeer vriendelijk en behulpzaam aan de receptie. Zeer uitgebreid ontbijt. ruime kamers, Locatie is zeer dicht bij de metro waardoor Turijn vlot toegankelijk is. Gratis parking, ... en ik zou nog kunnen doorgaan

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Beoordeeld op 11 augustus 2017

Geweldig om in een voormalig Fiat fabriek te overnachten en dan te bedenken dat hier tot 1982 Fiat's rondreden op het dak waar een testcircuits gevestigd is. We hebben er even rondgelopen.
Prettig hotel en heerlijk ontbijt. Loop ook een de hoek om naar Eataly. Uniek supermarkt met exotische producten en waar je op alle afdelingen kunt eten.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Beoordeeld op 14 juni 2017 via mobiele applicatie

Een prachtig - art deco achtig - hotel. Dit was een oude fabriek van Fiat, nu omgebouwd tot hotel. Prachtige ambiance, mooi hotel, zeer ruime kamers. Mooie omgeving (achterland). Dit is zeker de moeite waard. Kijk ook op het - voormalige - circuit op het dak van het hotel. Echt een aanrader.

Datum van verblijf: juni 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 20 april 2017

De geweldige entre met elan van voorheen.Daarna de royale kamers met alles erop en eraan met een geweldige badkamer je de ruimte hebt.
Maar meer nog de geweldige binnentuin waar je heerlijk kunt zitten op een mooie avond. Het personeel dat niets te veel is en van alles voor je wil doen en uitzoeken om het jouw als gast naar de zin te maken.En dan als laatst het geweldige ontbijtbuffet je kan het zo gek niet bedenken of het is er!

Datum van verblijf: april 2017