Volledig restitueerbaar voor wo 27 mrt.
Official Hotel
Volledig restitueerbaar voor za 30 mrt.
Lol.travel
Beoordeeld op 15 augustus 2016

Een centraal gelegen klasse hotel, op loopafstand (10 min) van trein, bus en metro station Porta Nuova. Ook vlakbij de rivier de Po, waar een langgerekt park langs de rivier loopt. Meer een zakenhotel dan een toeristen hotel. Rustige ligging. Kleine binnenplaats. Het is een luxe, chique hotel. Uitstekend ontbijt.

Turijn is veel minder bekend dan Milaan, maar naar mijn mening volstrekt onterecht. Hier veel minder overspoeld door toeristen en heel veel bezienswaardigheden, o.a. een prachtig auto museum en een bezienswaardig filmmuseum.

Datum van verblijf: juli 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
direttoresitea, Direttore generale van Grand Hotel Sitea, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 augustus 2016

Thank you very much

Best Regards

Beoordeeld op 4 augustus 2016 via mobiele applicatie

Dit hotel bevindt zich in het hart van de prachtige stad Turijn. Ligging is dus perfect , maar ook het hotel zelf voldoet aan alle verwachtingen. Mooie kamer, prima bedden. Verder heeft het hotel een goed restaurant en het ontbijt is ook zeer uitgebreid. We hadden het geluk dat we buiten konden ontbijten.

Datum van verblijf: augustus 2016
direttoresitea, Direttore generale van Grand Hotel Sitea, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2016

Thank you very much.

Best Regards

Beoordeeld op 23 oktober 2015 via mobiele applicatie

Tenminste zo noemen ze het zelf en ik geloof dat het zo is. Alleen de hoofdingang in zo'n merkwaardig klein straatje zou je op andere gedachten kunnen brengen.
Het hotel heeft een oergezellige bar en ruime kamers met prima bedden.
De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Het is niet het goedkoopste vijfsterrenhotel maar je krijgt waar voor je geld.
Zowel vanuit het restaurant als vanuit de Lounge heb je een prettig uitzicht op een binnenterras.

Datum van verblijf: oktober 2015
Reistype: Reisde voor zaken
direttoresitea, Direttore generale van Grand Hotel Sitea, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 oktober 2015

Vielen Dank. Musso Fabrizio General Manager

Beoordeeld op 9 april 2015

fantastisch hotel, mooi centraal gelegen, fijne plek om te overnachten. Na een avondje stappen was ik mijn portemonnee kwijt... :) goed avondje stappen dus. De eigenaar was zo vriendelijk om mij € 500,- te lenen, zodat ik in elke geval naar Nederland kon. Niccolo, thanks vers much! Geld is uiteraard direct weer overgemaakt. Wat een geweldige service!

Datum van verblijf: april 2015
Reistype: Reisde alleen
direttoresitea, Direttore generale van Grand Hotel Sitea, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 april 2015

Thank you very much for your review.

Beoordeeld op 18 december 2014

Het hotel is goed gelegen, niet ver van het centrum en de meeste bezienswaardigheden, op wandelafstand van het Parco del Valentino wat zeker een bezoekje waard is.
Het charmante hotel biedt ruime kamers (hadden een upgrade)die perfect onderhouden worden. Zeer gezellig restaurant en binnen patio waar we genoten hebben van het meest verzorgde en uitgebreide aperitief (weliswaar prijzig maar zijn geld zeker waard) van onze hele reis. Een aanrader!

Datum van verblijf: september 2014