TripAdvisor
Milaan
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Heerlijke verse Italiaanse keuken”
Beoordeling van Trattoria Sabbioneda

Trattoria Sabbioneda
Geclassificeerd als nr. 610 van 10.087 Restaurants in Milaan
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Wijk: Zona Buenos Aires
13 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een ontdekking! Restaurant dat vooral bezocht wordt door Milanezen die vlakbij wonen. Superverse producten en heerlijke zelfgemaakte pasta aan zeer schappelijke prijzen. Een aanrader!

Datum van bezoek: april 2018

29 oktober 2017 beoordeeld

Heerlijk gegeten. Gezellige trattoria. Merendeel locals, dus niet toeristisch gelukkig. Reserveren is wel nodig!

Datum van bezoek: oktober 2017
13 juni 2017 beoordeeld

Een vriendelijk onthaal, een vlotte bediening, ruime porties en een typische keuken. Je kan hier lekker eten voor een eerder lage prijs (3gangen, 1/4wijn, water en koffie aan 25 a 30€). Wij gingen op een dinsdagavond en deze kleine gezellige zaak (max 40 pers.) zat overvol, vooral met Italiaanse gasten. Reserveren is dus aan te bevelen!

Datum van bezoek: juni 2017
10 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuk trattoria! Super gezellig en echt hoe een Italiaans trattoria moet zijn. Elke dag een nieuwe menukaart, maar wel veel standaard gerechten. Voor weinig geld veel en heerlijk vers eten! Echte en leuke gezellige Italiaanse dames in de bediening, spreken amper Engels maar dat maakt het juist leuk. Wel reserveren want het zit bijna altijd vol!

Datum van bezoek: maart 2017
22 oktober 2016 beoordeeld

De zaak was nogal moeilijk te vinden en liepen er nogal snel voorbij. Maar het is aan aanrader om hier eens te stoppen!

We kwam iets voor openingstijd aan en werden al vriendelijk geholpen. Je moet hier tijdig komen want de zaak is snel volzet naar het schijnt.

De keuken omschrijft zichzelf als de traditionele keuken van de huisvrouw.
De zaak is een echte "Trattoria" met een stevige "motorguy" als chef aan het fornuis.

Wij bestelden een karaf rode huiswijn. (€6,00/500ml)

Als voorgerecht hadden wij een "Tortiglioni al ragu" (€6,50) en een "Minestrone riso verdura" (€6,50). Beiden waren op traditionele wijze klaargemaakt en verschilden enorm van de Belgische varianten, maar waren zéér lekker.

Als hoofdgerecht hadden wij een "Cotoletta alla milanese" (€8,00) en "Stinco al forno" (€9,00) beide met "Patate al forno" (€2,50) Ook het hoofdgerecht was verassend lekker en verschillend van de Belgische variant.

Als afsluitertje namen we een koffie (€1,00) en een Limoncello (€3,00)
De limoncello was goed, maar heb betere in Milaan gedegusteerd.

In het algemeen prijs-kwaliteit zéér goed in orde.

Datum van bezoek: oktober 2016

Reizigers die Trattoria Sabbioneda bekeken, bekeken ook

In Trattoria Sabbioneda geweest? Deel je ervaringen!