“Delizioso”

Geclassificeerd als nr. 358 van 8.724 Restaurants in Milaan
Wijk: Centro Storico
Wijk: Centro Storico
1 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk, verfijnd gegeten. Kleinere maar zeer goed verzorgde porties, heel gedienstig personeel, inclusief de baas zelf, dat er alles aan deed om het ons maar onze zin te maken. Hele fijne ervaring en dat onder de rook van de Duomo in Milaan

Datum van bezoek: oktober 2020

20 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Online gereserveerd . Eten was goed verzorgd en lekker. Vroegen om een aanpassing van het gerecht : was geen probleem en alternatief erbij was prima . Lekkere vis en een lekker biefstuk . Prima bediening .

Datum van bezoek: augustus 2019
3 augustus 2019 beoordeeld

Formele setting met arrogante bediening. Eten was wel lekker. eigenaar leek iets meer op de contant afrekenende Aziatische klanten gericht dan op de rest. € 75,- voor een pizza, pasta en fles wijn. Wat ons betreft te duur.

Datum van bezoek: juli 2019
4 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kwaliteit is zeer goed, personeel vriendelijk, kortingsactie van iens meevaller. Voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: oktober 2018
22 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke bediening.
Eten was goed en prijs was goed.
Zeker een aanrader.
Toen we boekte via tripadvisor kreeg je ook nog korting, das toch mooi meegenomen

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Valentino Legend Milano bekeken, bekeken ook

In Valentino Legend Milano geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.