“Uitstekende pasta, keurig geprijsd”
Beoordeling van Platina

Geclassificeerd als nr. 259 van 10.032 Restaurants in Milaan
Wijk: Zone 3
Wijk: Zone 3
28 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijk pasta gegeten. De pasta is huisgemaakt en lekker al dente gekookt. Er is voldoende keuze uit wat je bij of op je pasta kunt nemen en ook in verschillende soorten pasta. De warme vruchtentaart toe was heerlijk en de espresso ook. Wat wij gegeten hebben, was van uitstekende kwaliteit. Je zit er prettig, de bediening is informeel maar vriendelijk, men spreekt desgewenst Engels en Frans. Het kan wel vol zitten, dus als je hier echt wilt eten, is reserveren aan te raden. De prijzen zijn voor Hollandse begrippen laag, zeker voor die kwaliteit: voor €12 zulke lekkere pasta eten, dat kan niet in Nederland.
Van ons had de kaart misschien iets uitgebreider gemogen. We misten een salade of iets groens op de kaart. Lekker als je tijdens het bereiden van je pasta vast een vorkje sla kunt prikken.

Datum van bezoek: juli 2019

16 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Naar aanleiding van de lovende recensies op Tripadvisor heb ik hier gereserveerd om met een vriendin te eten. De ober raadde ons een rode wijn aan die mierzoet bleek te zijn. We hadden beide pasta carbonara, maar de pasta was enorm dik, niet gaar van binnen en de saus leek niet eens op carbonara. Ik heb heel vaak pasta gegeten in Italië en dit was de aller vieste. Toen de ober kwam vragen of alles oké was en ik netjes zei dat we het niet lekker vonden bleef hij maar zeggen dat Italianen de pasta zo lekker vinden en dat buitenlanders van zachte pasta houden, nou ik niet hoor, maar deze was gewoon hard vanbinnen. Hij bleef maar in discussie gaan terwijl ik vriendelijk vroeg om de rekening, ontzettend irritant en onprofessioneel. Zeker niet heen gaan!

Datum van bezoek: juli 2018
22 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg goed gegeten. De pasta met vis was rijkelijk gevuld en is een aanrader! Tafeltjes staan wel dicht op elkaar.

Datum van bezoek: maart 2018
9 december 2017 beoordeeld

Gelukkig al in Nederland geboekt voor een lunch bij dit goede restaurant.
Platina ligt net buiten het centrum.
Uitstekend gegeten. Voor namen wij steak tartaar, mooi gedecoreerd met peer en parmezaan. Ook de verse zalm, verhit op het bord was heerlijk.
We waren met z'n zessen en hebben diverse pasta's genomen. Allemaal super lekker. Personeel erg vriendelijk. Het enige nadeel is dat je vrij krap zit, doordat de tafels dicht bij elkaar staan.

Datum van bezoek: november 2017
21 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi strak interieur, eten was super lekker! Ik had pasta carbonara, niet te vergelijken met de Nederlandse variant.. Het licht gaat iets meer gedimd mogen worden voor extra sfeer, maar zeker de moeite waard als je in Milaan bent.

Datum van bezoek: juli 2017

In Platina geweest? Deel je ervaringen!