“Gezellig en lekker”

Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
Wijk: Porta Vittoria
15 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg vriendelijk onvangst in dit traditioneel Italiaans restaurant dat erg druk wordt bezocht door de locale stadsbewoners.
Goed advies in redelijk verstaanbaar Engels. Men doet er niet moeilijk voor het delen van gerechten (twee antipasta voor 3 bezoeker, direct aparte bordjes) en de rode huiswijn in karaf is naar prijs/kwaliteit meer dan ok.
Lekkere Italiaanse gerechten, voldoende keuze van hapjes tot dessert.

Datum van bezoek: april 2018

22 maart 2018 beoordeeld

Je zou het niet verwachten als je het gebouw van buiten ziet (het lijkt op een ordinair frietkot langs de buitenkant), maar eens je binnen bent, verandert dat beeld meteen.
De kwaliteit is op alle vlakken fantastisch. De bediening is vlot, legt alles goed uit, laat je proeven en deelt tips uit.

De prijs-kwaliteit is ongelofelijk. We schatten dat we met 2 personen aan de 150 euro zouden zitten, maar betaalden (inclusieve een liter huiswijn) nog geen 70 euro!

Op het 'uitzicht' van het gebouw na, klopt hier alles. Met afstand het beste eten van een hele week Milaan.

Wij kregen de tip eveneens van een insider, zonder de tip hadden we dit restaurant wellicht niet bezocht. Nu hoop ik, dat ik door deze recensie, ook mensen warm maak voor dit culinair orgasme!

Datum van bezoek: februari 2018
28 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant is veruit mijn favoriet in Milaan. Hoewel het vrij afgelegen ligt, zijn alle tafels telkens bezet. Voornamelijk omdat er ook veel Italianen naartoe gaan. Reserveren is dus wel aangeraden. En wat een sfeer, wat een eten. Tegen een spotprijs bovendien. Nog op zoek naar een leuke en authentieke plek voor een diner? Niet twijfelen.. This is the place!

Datum van bezoek: juni 2017
13 mei 2017 beoordeeld

Tien minuten na openingstijd liep ik hier binnen en konden nog het laatste tafeltje bemachtigen. De rest was al vol of gereserveerd. Reserveren is dus niet onhandig. We bestelden een antipasti en buratta, deze waren echt heerlijk. Al aardig vol deelde wij een hoofdgerecht met een salade, perfecte keuze. We sloten af met tiramisu en koffie. Al het eten was top en smaakte heerlijk. Echt italiaanse keuken en niet duur. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: mei 2017
3 augustus 2012 beoordeeld

Hier voor het eerst in 2008 gegeten met vriendinnen, op aanraden van broertje van
een van mijn vriendinnen. Hier komen de Italianen zelf ook graag, wat al genoeg zegt over de kwaliteit van het eten! Daarna terug geweest met mijn gezin, in 2011 en sfeer en kwaliteit was nog steeds heel erg goed!!
Echt goed eten, voor een goede prijs en echt vers.

Datum van bezoek: september 2011
    • Sfeer

Reizigers die Da Giannino - L'angolo d'Abruzzo bekeken, bekeken ook

In Da Giannino - L'angolo d'Abruzzo geweest? Deel je ervaringen!