TripAdvisor

Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Wijk: Zona Buenos Aires
19 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen binnen zonder te reserveren en werden met liefde ontvangen.

Ze vroegen netjes of we buiten of binnen wilde zitten. Eenmaal buiten kregen we een lekker gratis voorgerecht en binnen een kwartier onze heerlijke pizza!

10/10

Datum van bezoek: augustus 2018

13 februari 2017 beoordeeld

Lag vlakbij ons hotel les galles. Daarom hier terecht gekomen. Heerlijk gegeten voor zeer redelijke prijs. Veel lekkerer italiaanse gerechten. Vriendelijk personeel. Vlotte bediening.. sfeerrijke inrichting. Veel locale gasten.

Datum van bezoek: februari 2017
15 oktober 2016 beoordeeld

We hebben hier gegeten op aanraden van ons hotel wat daar om de hoek zat, het was prima qua eten en wijn - geen culinaire hoogstand maar dat moet je ook niet verwachten voor de prijs.

Datum van bezoek: oktober 2016
25 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een paar dagen in Milaan te hebben gegeten hadden we best hoge verwachtingen van dit restaurant. Helaas bleek de kwaliteit hier wat achter te blijven. Zeker bij de voorgerechten hadden we het idee niet met geheel verse producten te maken hebben. De caprese had tot in de olijven toe een koelkastsmaak. Erg jammer, want het hoofdgerecht, een t-bone was best ok.

Datum van bezoek: september 2016
1 november 2015 beoordeeld

Zeer vriendelijk onthaal, zeer correcte bediening, kleine hapje aangeboden bij het aan tafel gaan en stuk voor stuk netjes bereide gerechten met vooral verse producten.
De pizza's en vleesschotel (Milanees kalfslapje!) werden a la minute bereid en waren duidelijk heel vers afkomstig van verse producten aan zeer scherpe prijzen, evenals de dranken. Wat ook opviel was de uitmuntende netheid van, werkelijk, alles!
Doe zo verder!

Datum van bezoek: november 2015

Reizigers die Ristorante Pizzeria The Kitchen bekeken, bekeken ook

In Ristorante Pizzeria The Kitchen geweest? Deel je ervaringen!