“Echt Italiaans restaurant”

ma 21/10
20:00
Geclassificeerd als nr. 771 van 10.032 Restaurants in Milaan
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Grote groepen, Lokale keuken, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: Centro Storico
26 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je op zoek bent naar een echt gezelligItaliaans restaurant dan ben je hier op het juiste adres. Het zijn hoofdzakelijk Italianen die hier eten. Het eten is heerlijk. De bediening is erg gastvrij. De gasten zijn met name Italianen daardoor weet je al dat het eten goed is. Een echte aanrader!

Datum van bezoek: november 2018

18 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein straatje met een restaurant wat bij binnenkomst er ontzettend gezellig uitziet.
Best ruim, veel tafels en goed bezet.
Dit schept verwachtingen!
We bestellen beide een vlees gerecht, 1 x een schnitzel en 1 x een tagliata.
Beide door gegaard zonde.
Schnitzel gefrituurd..! Gort droog, bah.
Bediening en sfeer prima.
2 dagen later nog eens proberen want het is echt een leuk restaurant, pizza dan maar.
Ook nu een tegenvaller, bodem is niet krokant maar eerder nog rauw en bleek. Toppings ook niet echt lekker voor elkaar.
Bediening nog steeds prima, wel wat druk maar razendsnel.
Ik vermoed dat snelheid het hier wint van kwaliteit en dat is echt zonde.

Datum van bezoek: april 2018
2 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik een klein straatje vind je dit heerlijk Italiaans restaurant, waar naast touristen ook zeer veel locals komen, waarbij het feit dat de eigenaar groot fan van Cagliari is, geen belemmering schijnt te zijn. We hebben echt heer op z'n Italiaans gegeten. Een aanrader van jewelste!

Datum van bezoek: juli 2017
3 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super restaurant! Een plaats waar de locals komen dus zeker en vast een aanrader. Prijs/kwaliteit een topper!

Datum van bezoek: juni 2017
7 mei 2017 beoordeeld

Druk bezocht restaurant , vooral door locals. Wij hadden niet gereserveerd maar hadden geluk dat er nog enkele tafels vrij waren. Vriendelijke correcte bediening. Ik heb de Milanese cotelet gegeten maar de portie was zeker voldoende voor 2 personen

Datum van bezoek: mei 2017

Reizigers die L'Isola del Tesoro bekeken, bekeken ook

In L'Isola del Tesoro geweest? Deel je ervaringen!