TripAdvisor

ma 18/11
20:00
Geclassificeerd als nr. 767 van 10.094 Restaurants in Milaan
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Grote groepen, Romantisch, Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: Centro Storico
3 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super restaurant! Een plaats waar de locals komen dus zeker en vast een aanrader. Prijs/kwaliteit een topper!

Datum van bezoek: juni 2017

7 mei 2017 beoordeeld

Druk bezocht restaurant , vooral door locals. Wij hadden niet gereserveerd maar hadden geluk dat er nog enkele tafels vrij waren. Vriendelijke correcte bediening. Ik heb de Milanese cotelet gegeten maar de portie was zeker voldoende voor 2 personen

Datum van bezoek: mei 2017
1 november 2016 beoordeeld

Echt een top loctatie ! Echt italiaans, komen veel locals. Altijd druk, maar binnen een half uur altijd een tafel. Prachtige wijnen en een zeer uitgebreide kaart. Locatie even buiten centrum. Reserveren is een pre.

Datum van bezoek: oktober 2016
4 oktober 2014 beoordeeld

Het is in een zijstraat niet opvallend gelegen. Een groot restaurant, maar als je binnen zit heb je daar geen last van . Bijna alleen maar italianen die hier eten. Goede anti pasta en de rest was ook vertreffelijk. niet te duur.
Vriendelijke bediening

Datum van bezoek: juli 2014
    • Sfeer
24 augustus 2014 beoordeeld

Een taxichauffeur had ons doorverwezen naar dit "authentiek" restaurant. Het is een echt typisch volks Italiaans restaurant. Onze zoon vond zijn Calzone super. Ik had gefrituurde vis die iets minder was. Wel gezellige sfeer. Vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: juli 2014

Reizigers die L'Isola del Tesoro bekeken, bekeken ook

In L'Isola del Tesoro geweest? Deel je ervaringen!