“Heerlijk eten, geweldige bediening!”
Beoordeling van Milano - Lunch time

Milano - Lunch time
Geclassificeerd als nr. 591 van 10.020 Restaurants in Milaan
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Lokale keuken, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Porta Garibaldi
4 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben boven verwachting goed gegeten, eten van goede kwaliteit en ontzettend aardige bediening! Zeker een aanrader!! Prijs kwaliteit, zeer goed!!

Datum van bezoek: januari 2018

27 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een absolute aanrader dit restaurant . Leuke originele gerechten van hoge kwaliteit. Personeel is vriendelijk en professioneel . Wel reserveren want het zit vaak vol.

23 oktober 2017 beoordeeld

via iens gereserveerd en rond 20 uur aangekomen was het nog een stille boel. Gelukkig werden we aan een engelssprekende ober gekoppeld die ons een mooie plaats op het balkon gaf. Het eten is perfect, goed van smaak, temperatuur en mooi opgemaakt. De bediening was empatisch en goed in de hulp bij de gerechten. ook de aanbevolen wijn smaakte ons goed. Toen het Milanese eetgeweld rond 21.30 losbarstte bleven de mensen rustig en gestaag hun werk doen. Prima om samen met je partner of gezin van het milanese eten te genieten.

20 oktober 2017 beoordeeld

Heerlijk gegeten en de bediening was prima. Je kunt binnen en buiten zitten, maar jammer dat het aan zo'n lelijke drukke weg zit. Omdat het nog lekker weer was hebben we buiten gezeten, maar was achteraf toch niet zo'n geode keuze. Ga naar binnen dus!
De prijs is zeer redelijk, zeker voor deze gerechten.

9 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Via tripadvisor kwamen we hierbij uit. Heerlijk gegeten! Leuke sfeer en hele aardige bediening. De wijn... die was echt top!!! En lekker glaasje limoncello na!

Reizigers die Milano - Lunch time bekeken, bekeken ook

In Milano - Lunch time geweest? Deel je ervaringen!