Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.290)
Beoordelingen filteren
2.290 resultaten
Waardering van reizigers
1.035
942
219
56
38
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.035
942
219
56
38
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 2.290 beoordelingen
Beoordeeld op 24 augustus 2017

Datum van verblijf: augustus 2017
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Blu
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van TripAdvisor LLC of een van zijn partners.
salesmilan, General Manager van Radisson Blu Hotel, Milan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC of haar partners.
Beoordeeld op 3 maart 2017 via mobiele applicatie

Ik was hier één nacht voor zaken bij Politecnico di Milano. Voor dat doel een perfecte locatie. Bij aankomst zeer vriendelijk ontvangen. Ik bleek een upgrade tot suite te hebben gekregen. Prachtige kamer, heerlijke regendouche. Het ontbijt was ook erg goed, met veel keuze.
Jammer dat de thermostaat op 23 graden stond en ik daar om 5 uur 's nachts achter kwam. Veel te warm en niet duurzaam.
Over het geheel heel tevreden.

Datum van verblijf: maart 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank kaareneer
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
salesmilan, General Manager van Radisson Blu Hotel, Milan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 maart 2017
Google-vertaling

Dear Guest,
thank you so much for your feed-back. I am pleased to hear that you had a great experience with us.

In reference at trouble with termostat, thank you to advise us, we send immediately your note at our maintenance staff

We hope to welcoming you again.

Best regards,
Massimo Supino
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 oktober 2016

Prima uitvalsbasis voor beursbezoek. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ruime kamer en moderne badkamer. Ruime kluis voor laptop etc. Ruime opbergmogelijkheden voor kleding etc. Goede geluidsisolatie. Kortom, prima voorzieningen. Enig nadeel was dat de airco begrensd was op 22 gr. En deur Frans balkon kon niet open vanwege de muggen. Verder uitstekende ontbijtbuffet met ruime keuze. Gratis wifi.

Kamertip: Kamer ad binnenzijde. Rustig en geen overlast verkeer.
Datum van verblijf: oktober 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank JurgenV593
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
salesmilan, General Manager van Radisson Blu Hotel, Milan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 oktober 2016

Beste Gast,

Hartelijk dank voor het kiezen van ons hotel en natuurlijk ook voor uw oprechte beoordeling.

Wij doen altijd ons best om 100% tevredenheid van beide garanderen door middel van onze kwaliteitsproducten en onze service.

We zijn spijt over de moeite die u had met de airconditioning, zullen we het probleem met onze onderhoud team te bespreken en doen ons best om onze service te verbeteren voor uw toekomstig verblijf.

Ik hoop dat we de kans om je weer te hosten in de toekomst te krijgen.

Beste Wensen,
Massimo Supino
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 15 oktober 2016 via mobiele applicatie

Keurig, nieuw en brandschoon. Goeie bedden, ruime kamers. De upgrade die ons aangeboden werd (grotere kamer, met espressomachine en inclusief ontbijt) was ons net te duur. Voor 25 euro pp per dag ontbijten is echt zonde, met al die goeie bakkerijtjes in de buurt. Eet je ontbijt als een Italiaan, een cappuccino en een croissant, staande aan de bar! Hotel is ver van het centrum, maar met OV ben je er zo. Een aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2016
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Annezegt
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
salesmilan, General Manager van Radisson Blu Hotel, Milan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 oktober 2016

Beste Gast,

dankuwel voor uw feed-back. Ik ben blij te horen dat je een geweldige ervaring met ons had. Het ontbijt is voor ieders smaak en de prijzen zijn in lijn met de markt. Wij willen u graag uitnodigen om het te proberen tijdens uw volgende verblijf.
Wij verheugen ons op uw komst.

Beste wensen,
Massimo Supino
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 16 september 2016 via mobiele applicatie

Prachtig hotel. Luxe uitstraling. Zeer vriendelijk personeel. Heerlijk zwembad, met stoomcabine en sauna. Alles is schoon en ziet er sereen uit. De kamer is ook prachtig. Bed ligt heerlijk. Grote inloop douche. Voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: september 2016
Bedank floortjeflorentina
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
salesmilan, General Manager van Radisson Blu Hotel, Milan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 september 2016

Geachte gast,

I'am zo blij dat je had een goed verblijf, bedankt voor het delen van uw feedback.
Wij hopen u binnenkort te mogen verwelkomen.

Beste wensen,
Massimo Supino
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken