“Vreselijke vent en duur!”

La Corte di San Maurilio Ristorante Pizzeria
Geclassificeerd als nr. 888 van 10.012 Restaurants in Milaan
Keukens: Italiaans, Soepen
Wijk: Centro Storico
Wijk: Centro Storico
30 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij binnenkomst werden we snel binnen gehaald en kregen we een tafeltje toegewezen. Ik had niet erg honger dus wilde een ‘starter’ terwijl mijn vriendinnen aan de pizza gingen. We hadden de kaart nog niet gezien of ze vroeg of we al wisten wat we wilden eten. Nee, dus... Ze bleef ook staan wachten tot we het wel wisten. Er liep ook een man rond die geen woord Engels sprak maar wel tegen ons bleef praten. Geen idee dus wat die verwachtte. Bij een salade van €18,- had ik meer verwacht. Er lagen drie gamba’s op, een paar tomaatjes, een beetje mozzarella en verder een hoop sla. Met zijn drieën waren wij €82,- kwijt. Niet de moeite waard. Op het toilet was er alleen keukenpapier beschikbaar.

Datum van bezoek: juni 2018

30 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij toeval hier terechtgekomen. Niet doen.
Belachelijk duur en niet in verhouding tot de kwaliteit van het eten.

Serveerster bleef irritant naast ons staan tijdens bekijken van menu.

Softdrinks 5 euro per stuk voor een blikje. Schandalig.

Pizza's erg duur! Zo'n 15 euro gemiddeld.
En niet mega geweldig.

Vriendelijkheid van personeel kan ook verbeterd worden.

82 euro voor 2 pizza's, een salade en 5 cola.

Datum van bezoek: juni 2018
14 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zojuist hier wezen eten.
Pasta salmone en gamberetti beiden 17 euro.
Ik ben niet vies van betalen maar voor zulke bedragen mag je toch wel een over de top pasta verwachten.
De pasta die we geserveerd kregen nauwelijks zalm in droog en welgeteld 5 garnalen in de gamberetti.

Verder krijg je een blikje fanta die 5 euro kost wel balachelijk als overal in de buurt de fanta 2,50 is.
Zoals ik al aangaf ben niet vies van betalen maar het moet wel een maaltijd zijn die ik me jaren moet blijven herinneren in positieve zin helaas zal ik me deze herinneren in negatieve zin.

Datum van bezoek: mei 2018
7 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onvriendelijke serveerster. Ze blijft praten terwijl je aan het kijken bent wat je wilt eten. Wacht heel erg lang met het brengen van rekening. Het is redelijk duur. De pizza's zijn wel lekker

Datum van bezoek: april 2018
28 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met het 'studenten menu' heb je voor €10 een pizza en een flesje water, maar in vergelijking tot de andere pizza's die ik in Italië heb gegeten viel deze toch best wel tegen. Daarnaast was de service ook zeker niet om over naar huis te schrijven.

Datum van bezoek: januari 2018

Reizigers die La Corte di San Maurilio Ristorante Pizzeria bekeken, bekeken ook

In La Corte di San Maurilio Ristorante Pizzeria geweest? Deel je ervaringen!