“Don't”

Keukens: Italiaans, Soepen
Wijk: Centro Storico
Wijk: Centro Storico
30 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij toeval hier terechtgekomen. Niet doen.
Belachelijk duur en niet in verhouding tot de kwaliteit van het eten.

Serveerster bleef irritant naast ons staan tijdens bekijken van menu.

Softdrinks 5 euro per stuk voor een blikje. Schandalig.

Pizza's erg duur! Zo'n 15 euro gemiddeld.
En niet mega geweldig.

Vriendelijkheid van personeel kan ook verbeterd worden.

82 euro voor 2 pizza's, een salade en 5 cola.

Datum van bezoek: juni 2018

14 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zojuist hier wezen eten.
Pasta salmone en gamberetti beiden 17 euro.
Ik ben niet vies van betalen maar voor zulke bedragen mag je toch wel een over de top pasta verwachten.
De pasta die we geserveerd kregen nauwelijks zalm in droog en welgeteld 5 garnalen in de gamberetti.

Verder krijg je een blikje fanta die 5 euro kost wel balachelijk als overal in de buurt de fanta 2,50 is.
Zoals ik al aangaf ben niet vies van betalen maar het moet wel een maaltijd zijn die ik me jaren moet blijven herinneren in positieve zin helaas zal ik me deze herinneren in negatieve zin.

Datum van bezoek: mei 2018
7 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onvriendelijke serveerster. Ze blijft praten terwijl je aan het kijken bent wat je wilt eten. Wacht heel erg lang met het brengen van rekening. Het is redelijk duur. De pizza's zijn wel lekker

Datum van bezoek: april 2018
28 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met het 'studenten menu' heb je voor €10 een pizza en een flesje water, maar in vergelijking tot de andere pizza's die ik in Italië heb gegeten viel deze toch best wel tegen. Daarnaast was de service ook zeker niet om over naar huis te schrijven.

Datum van bezoek: januari 2018
27 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier binnengegaan door toch de goede beoordelingen op tripadvisor. Uiteindelijk waren alle prijzen zeer duur en konden wij het studentenmenu krijgen.

We konden kiezen tussen enkele pasta's en pizza's. Deze waren niet lekker en met zeer weinig smaak!

Achteraf bij de rekening klopte deze dan nog niet en is het bedrag 3keer veranderd door de ober en we hebben nog teveel betaald.

Zeker geen aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die La Corte di San Maurilio Ristorante Pizzeria bekeken, bekeken ook

In La Corte di San Maurilio Ristorante Pizzeria geweest? Deel je ervaringen!