“Super locatie”

Keukens: Internationaal
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Zone 8
20 maart 2019 beoordeeld

We hebben deze zaak bezocht voor de aperitivo. Heel mooi kader en een superlocatie met fantastisch uitzicht en heel mooie inrichting. Zeer uitgebreide kaart van cocktails en wijnen die voor je klaargemaakt worden. De aperitivo stelt niet zoveel voor maar de meeste bezoekers komen daar duidelijk voor het kader en het uitzicht. Is ook wat duurder dan de meeste bars

Datum van bezoek: december 2018

27 december 2018 beoordeeld

Deze stoere rooftop is één van de gekendste plaatsen om te vertoeven voor diner en apero. In dit restaurant en bar is het zien en gezien worden. Je kan hier lekker genieten, maar je betaald er ook voldoende voor. Zeker de moeite om eens te doen!

Datum van bezoek: mei 2018
10 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Nabij de Cimitero Monumentale, niet ver van treinstation Garibaldi en aan de rand van Milaans Chinatown bevindt zich dit restaurant op t dakterras van een gebouw in een industrieel aandoende wijk. Maar eenmaal boven ziet de wereld er heel anders uit, met een rooftop pool en bar en een restaurant met mooi terras en bijzonder interieur.
De Apéritivo die ze serveren is alleen maar bijzonder te noemen; culinair zeer uitdagend.
Het menu is beperkt qua keuze en in ons geval nog een beetje beperkter, omdat aan t begin van de avond (8 uur) het lam al niet meer verkrijgbaar was met sowieso maar drie vlees hoofdgerechten op de kaart. Uiteindelijk hebben wij vooraf tonijn met vijgen en ravioli met truffel en als hoofdgerecht beide kalf gegeten. Als dessert namen we de tiramisù en millefeuille van chocolade.
Geheel is wel behoorlijk prijzig en ondanks behoorlijk veel personeel is de bediening telkens net iets te langzaam. Op een manier waardoor je je elke keer realiseerd dat je iets besteld had en t er nog steeds niet is.
Maar al met al hebben we een heerlijke avond gehad.

Datum van bezoek: september 2017
14 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige locatie. Een aperitiefje bij het zwembad op het dak van een modezaak. Het eten is uiterst lekker en de bediening is heel vriendelijk. Aanrader vr wie Milaan bezoekt.

Datum van bezoek: juli 2017
1 februari 2017 beoordeeld

Milaan mode stad en Ceresio gaan hand en hand samen. Hier zie je mensen heel mooi gekleed. Dit restaurant heeft een mooie uitzicht en 2 prachtige zwembaden. Vlotte bediening en lekker eten. Absoluut een aanrader.

Datum van bezoek: januari 2017

Reizigers die Ceresio 7 Pools & Restaurant bekeken, bekeken ook

In Ceresio 7 Pools & Restaurant geweest? Deel je ervaringen!