“Super”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Centro Storico
5 weken geleden beoordeeld

Super leuk barretje met leuk uitzicht op de duomo. Bediening is erg aardig en je krijgt bij de drankjes ook nog chips en olijven. Leuk om na het avondeten nog een laatste drankje te gaan doen! Prijs is redelijk hoog maar wel top service en leuke Italiaanse sfeer wat de prijs waard maakt.

Datum van bezoek: augustus 2021

4 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bijna het enige barretje bij De Dom dat in de avond nog open is. Vandaar dat we hier terecht kwamen voor een laatste drankje.
Personeel is zeer onvriendelijk en de prijzen zijn waanzinnig....

Datum van bezoek: augustus 2018
27 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere apero met zicht op Duomo! En zelfs gratis lekkere hapjes: chips olijven en bruchetta’s! Heel vriendelijk personeel.

Datum van bezoek: juni 2018
4 juni 2018 beoordeeld

oplichters 1 klas. Op de kaart lijken de prijzen redelijk (toch voor toeristische plaats). 12 euro voor een coctail. Er wordt echter enkel een 'medium' of 'big' voorgesteld die naderhand 20 tot 40 euro blijkt te kosten (voor gewone spritz). Hierdoor rekening van 200 euro voor slechts 8 'magere' coctails. Elders in Milaan betaal je daar niet eens de helft voor. Zo kom je ook meteen achter de reden waarom de obers zo vrolijk zijn en lachen.

Datum van bezoek: mei 2018
31 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen avond hier een drankje gaan doen met mijn vriendin. 1 bier en een Chardonnay besteld. De ober gaf aan dat er geen glazen Chardonnay waren en dat hij wel een fles had van 250ml. Nouja vooruit dan dachten wij, dan betalen we maar iets meer voor de wijn, het is ten slotte vakantie. Uiteindelijk kwam hij terug met een compleet circus aan bijgerechtjes en de fles Chardonnay die wij besteld hadden. De wijn werd ingeschonken om te proeven en de ober liep weg. We keken op de fles en het bleek een 375ml fles te zijn. De ober hierop aangesproken maar die wist hier helemaal niks van en bleef volhouden dat hij zei dat het een 375ml fles was. Toen we op het menu keken bleek deze fles ook nog eens een kleine 46 euro te gaan kosten. Daarbij opgeteld het flesje Heineken van 10 euro levert een totaalbedrag van 56 euro op, wat een geweldige ervaring! (NOT!)

GA HIER NIET HEEN!

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Bar Duomo Milano bekeken, bekeken ook

Milaan, Lombardije

In Bar Duomo Milano geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.