Priceline
Beoordeeld op 16 januari 2018

Wil je midden in het hart van Milaan trendy overnachten dan moet je hier zijn. We waren er voor shopping het is vlakbij het vierkant en naast de Dom. Veel restaurants en winkels dus ik zou zeggen wat wil je nog meer.

Datum van verblijf: januari 2018
STRAFhotel, Direttore generale van STRAFhotel&bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 januari 2018

Geachte Dico V,

We zijn verheugd te horen dat u een plezierig verblijf heeft gehad in Hotels STRAF.
Uw ervaringen zullen we delen met het team.

We zijn erg blij om te lezen dat je de locatie van ons hotel leuk vond. Wij zijn het dichtstbijzijnde hotel bij de Duomo.

Wij kijken er naar uit u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen in Hotel STRAF of in een van de andere Design Hotels™.

Beoordeeld op 30 november 2017

Leuk hotel, badkamer en kamer in details niet schoon.
kamer voor een zakenreis wel goed, als je hier een paar dagen met twee personen in wilt zitten dan is het te klein. Het hotel zit midden in het centrum naast de Duomo.

Datum van verblijf: november 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
STRAFhotel, Direttore generale van STRAFhotel&bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 december 2017

Geachte everardusamv,

Hartelijk dank voor het delen van uw STRAF ervaring!

Wij doen ons best om voor iedere gast een memorable ervaring te creëren.

Ik heb uw complimenten intern gedeeld, en iedereen was enorm blij om dit te horen.

Wij kijken er naar uit om u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 29 september 2017

Super hotel voor korte trip op toplocatie. Vriendelijk behulpzaam personeel!!
Kamers erg donker maar voor de prijs en ligging zeker een aanrader!! Alle top winkelstraten op loopafstand en het mooiste warenhuis en galerij in dezelfde straat!!

Datum van verblijf: september 2017
STRAFhotel, Direttore generale van STRAFhotel&bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 oktober 2017

Geachte Jacqueline d,

Uw ervaringen zullen we delen met het team.

Fantastisch om te lezen dat u zo'n goed verblijf heeft gehad bij ons.

We zijn erg blij dat ze vond het ontwerp van het hotel en ontbijt

Beoordeeld op 11 april 2017

Wij waren hier tijdens de Salone del Mobile. Tijdens deze periode betaal je voor een verblijf de hoofdprijs. Maar dit was het zeker waard. Super locatie, had kamer 211 met balkon en keek zo schuin naar de Duomo. De kamer was erg mooi, heel hoog design gehalte. Vanuit het hotel loop je binnen paar tellen naar de metro.
Ontbijt was erg goed, zeker voor Italiaanse begrippen. Lekker vers fruit en heerlijke mini croissants.

Datum van verblijf: april 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
STRAFhotel, Direttore generale van STRAFhotel&bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 april 2017

Geachte sjungsBK,

Hartelijk dank voor het delen van uw STRAF ervaring!

Fantastisch om te lezen dat u zo'n goed verblijf heeft gehad bij ons.

We zijn erg blij dat ze vond het ontwerp van het hotel en ontbijt

Beoordeeld op 5 april 2017

ideale ligging om Milaan in korte tijd te bezoeken. Kamer al om 12 u beschikbaar, zodat we onze bagage konden achterlaten en ons even opfrissen. Heel nette kamer ! Heel (kind) vriendelijke medewerkers in het hotel. Lekker en ruim ontbijt! Perfecte ligging in een goede buurt ! We raden dit hotel ten sterkste aan, en komen heel graag terug !

Datum van verblijf: april 2017
STRAFhotel, Direttore generale van STRAFhotel&bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 april 2017

Geachte heer,

Uw ervaringen zullen we delen met het team.

Wij zijn heel blij om te lezen dat u heeft genoten van ons ontbijtbuffet. Wij weten hoe belangrijk het is om u dag te beginnen met iets fris en overheerlijk!