“Geweldig”

Keukens: Italiaans, Pizzeria
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: Zone 3
19 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Portobello heeft felle verlichting en een gedateerd interieur, echter het geeft de totale beleving een boost als je het eten proeft en tussen de lokale bevolking zit. Ondanks dat we op vrijdagavond, zonder reservering, een kwartiertje moesten wachten was de ontvangst hartelijk. De ober kwam regelmatig melden hoe lang het nog duurde....
Heerlijk bereide authentieke gerechten. We hebben ons laten verwennen met antipasto's , primi's, secondo's en dolce, die waren uit de kunst. Huiswijn prima. Prijs/kwaliteit top. Niet overslaan dit restaurant! Veel beter vind je niet.

Datum van bezoek: september 2017

28 juli 2017 beoordeeld

Wij hebben zonder reservering kunnen dineren, met veel geluk, want voor de personen na ons was geen plekje meer. Het is dus aan te raden om vooraf te reserveren. Het eten was heerlijk, huiswijn was prima (€4 voor een halve liter). De spaghetti met zeevruchten is een aanrader! Op en top Italiaans.

Datum van bezoek: juli 2017
12 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is zo'n restaurant waar je tussen de Italianen echt Italiaans eet. Prima pizza, pasta en dolci huiswijn zeer aan te raden

Datum van bezoek: december 2016
18 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Op Tripadvisor gevonden en een echte aanrader. Het is een gezellig Italiaans restaurantje; pizza wordt afgehaald en aan alle tafeltjes tevreden mensen. Het eten is heerlijk, of je nu pasta of pizza neemt. Er staat een houtoven en de pizzabakker staat zichtbaar de pizza's Te maken. De bediening werkt hard en geeft je een fijn gevoel. Een toprestaurant!!

Datum van bezoek: oktober 2015
11 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede huiswijn en lekker eten voor een goede prijs! Vriendelijk en actief Engels/Italiaans personeel, kaart ook in het Engels. We waren hier rond 21:00, je zit alleen maar tussen de locals, echt super gezellig en goede sfeer. Zeker een aanrader als je in Milaan bent!

Datum van bezoek: mei 2015

In Portobello geweest? Deel je ervaringen!