“Zo moet pizza smaken!”

Keukens: Italiaans, Café
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: Centro Direzionale
5 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een vrijdagmiddag tussen de Milanezen op het terras. Heel lekkere pizza. Zalige smaak. Verse groenten. Zoveel mogelijk proberen helpen in het Engels. Vriendelijke mensen.

Datum van bezoek: november 2016

4 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Toevallig binnen gelopen. Heerlijke pizza, zeker de pizza 'norin' met noten en buffelmozzarella, vriendelijke bediening en goedkoop.

Datum van bezoek: november 2015
7 november 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond hier gegeten naar aanleiding van de reviews die ik hier had gelezen. Inderdaad niet heel speciaal, maar des te lekkerder en goed betaalbaar.
Vriendelijk personeel dat goed Engels spreekt en je ook nog een woordje Italiaans wil leren. Zeker de moeite waard om hier langs te gaan voor een lekkere pizza!

12 augustus 2014 beoordeeld

Een heerlijk avondje achter de rug en beloofd om een review te schrijven, dus bij deze. We werden bijzonder vriendelijk ontvangen nadat we doorgeregend binnen kwamen. Vervolgens hebben we als voorgerecht genoten van de carpaccio en als hoofdgerecht een pizza napolitana gedeeld. De pizza was overheerlijk en met een fles merlot zaten we de rest van de avond goed. We komen zeker terug!

Datum van bezoek: augustus 2014
    • Sfeer
4 juli 2014 beoordeeld

Aan de buitenkant ziet het er niet erg spannend uit.
Een maal binnen echter voel je je al snel thuis.
Het personeel is vriendelijk en spreekt voldoende Engels.
Het eten is erg goed en de prijs.... daar hoef je het niet voor te laten. 1pizza, 1tiramisu en 2 bier voor € 24.

Datum van bezoek: juli 2014

Reizigers die Norin Caffe Bistro bekeken, bekeken ook

In Norin Caffe Bistro geweest? Deel je ervaringen!