“Levendige trattoria”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Zone 2
1 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant dat vrij groot is maar diverse leuke hoeken. Wij zaten in de kelder met zicht op de wijnkelder. Live muziek, lekkere kaart en ee' verrassende wijnkaart. Veel ambiance. Goede service, lekker eten.

Datum van bezoek: april 2019

2 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

OMG. De pasta vongole was een schande: vongole uit een oplegbokaal gewoon over wat spaghetti gegooid. Geen look, geen kruiding niets. Je werd al misselijk van de geur alleen. We hebben er na 1 hap niet meer van gegeten. Bij het afruimen vroeg men of het lekker was en wij zeiden nee. Terwijl wij verder nog wat wilden zeggen zei men dank u en ging de ober gewoon door (de volgende). Dit is echt een toeristenval. Blij hier weg. Ik begrijp niet hoe het komt dat hier zoveel positieve commentaren gegeven worden. Los van dit alles is het schandalig duur voor 2 voorgerechten, 2 past vongolo en een witte huiswijn voor 94 euro. Dus laat u niet vangen aan deze toeristenval.

Datum van bezoek: maart 2019
2 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben dit restaurant geboekt de eerste avond van ons verblijf in Milaan. Positieve kritieken op culinair vlak, minder op vriendelijkheid en service (te snel, nerveuze loopjes en opdringerig). Wij wilden de gok wagen en deden dat op ónze manier. Reservatie om 20:00. Ontvangst oké, maar inderdaad, we zaten amper of het menu werd al in onze handen “geduwd”. We kregen een piepklein scheutje prosecco van het huis...
Wij hebben omwille van duidelijke redenen ons voorgerecht eerst besteld, en daarna, na een 30-tal min. ons hoofdgerecht. Dat was voor ons een perfect scenario, voor onze tafelober iets minder... toen we ook nog eens zónder nagerecht of koffie te hebben gebruikt de rekening vroegen, kon hij helemaal niet meer volgen.
Desalniettemin krijgt deze osteria op eetvlak toch 4*. Prijs (112€ voor 2 voorgerechten, 2 hoofdgerechten, een fles water en een fles witte wijn) kwaliteit is dit een aanrader op voorwaarde dat jij de regels maakt en je niet uit het veld laat slaan door de bediening.

Datum van bezoek: augustus 2018
24 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ligt het aan het feit dat ik alleen reis of dat mijn standaard zo hoog ligt? Kreeg een tafeltje in een hoekje, glas Prosecco inbegrepen in de couvert, maar geen menu mogelijk, minimum per 2, jammer... Ik was 50 euro kwijt voor voorgerecht met porcinni en hoofdgerecht zeebaars met half flesje wit. Wel erg vriendelijke bediening, op het randje van opdringerig. Maar al bij al vrij duur voor een restaurant dat meerdere shifts wil afwerken op 1 avond.

Datum van bezoek: juni 2018
6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We gingen zaterdagavond en zaten in de kelderverdieping. Die dag was er live pianobegeleiding, wat zeer goed en aangenaam was. We namen het menu van 45 E. Dit is voor zijn prijs zeer goed en verrijkt door allerlei hapjes. Een zeer aangename en wat Italiaans losse en uitbundige omgeving. Kwalitatief boven de gevraagde prijs.

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Mamma Rosa Osteria Grill bekeken, bekeken ook

In Mamma Rosa Osteria Grill geweest? Deel je ervaringen!