Beoordeeld op 3 november 2018 via mobiele applicatie

Een heel mooi ingericht hotel met alles erop en eraan. De kamers zijn oogverblindend! Je waant je in een sprookje.
Echt een aanrader, zeker voor koppels en gezinnen. Uitgebreid ontbijt, spa aanwezig en super attent personeel. Op een tiental minuten wandelen van het centrum (duomo).

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 21 mei 2018

Het hotel is ondergebracht in een palazzo van rond 1900. De binnenaankleding is hiermede in harmonie. Het hotel bevindt zich op loopafstand van het centro storico, de luxewinkels (via Montenapoleone) en de Scala. De kamers zijn ruim en knus. Het beddegoed nodigt uit tot een verkwikkende slaap. Alle modern comfort is aanwezig. De kamers zijn ook opvallend stil - hoewel er voor het hotel een metrostation in aanbouw is! Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Zo kon ik zonder probleem mijn verloren gegane sjaal recupereren. Een bijzondere ervaring.

Kamertip: De kamers op de vierde verdieping zijn inderdaad gemansardeerd.
Datum van verblijf: mei 2018
Stefano R, Direttore generale van Château Monfort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 mei 2018

Dear Michel V,

thank you very much for reviewing Chateau Monfort on TripAdvisor.

I am glad you have had a pleasant stay and that our staff and services were upon your expectations.

I hope to see you soon back in Milan and don't forget to visit our Amore e Psiche SPA as well!

Do not hesitate to contact me for any further needs.

Kindest regards

Beoordeeld op 12 februari 2018 via mobiele applicatie

Chateau Montfort Milaan

Wíj hadden kamer 409.
Zijn daar op een avond bij donker toegekomen en stelden pas de dag nadien vast dat we enkel beschikten over dakramen. Dat geldt voor zover we konden oordelen voor iedere kamer op dit verdiep.

Niets dan lof over het hotel trouwens. Uitstekend bed, en alles wat je wenst op de kamer. De inrichting is uniek, speels maar kwaliteit overal.

Ontbijt en diner waren meer dan prima.

Wat speciaal opvalt is de natuurlijke vriendelijkheid en grote drive van de hele staf. We schatten zo een 80 tal kamers. Het blijft dus toch wat een "klein" en daardoor familiaal aanvoelend hotel.

Datum van verblijf: februari 2018
Stefano R, Direttore van Château Monfort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 februari 2018

Dear Roger,

We are delighted to read of your enjoyable experience at Hotel Chateau Monfort as well as the comments about Hotel peculiarities!
Also, thank you very much for mentioning my staff, we always try to improve our standards.

It was a pleasure to have you staying with us and we very much hope to have the opportunity to welcome you back very soon!

My warmest regards,

Beoordeeld op 17 september 2017 via mobiele applicatie

Een bijzonder hotel. Ligt niet al te ver van het centrum, op loodafstand. Receptie en lounge verraad al dat dit een niet gewoon hotel is. Het is eerder een hotel dat je EuroDisney verwacht dan een relais&chateaux in Milaan. De inrichting is bijzonder te noemen. Kamers hebben een thema, die van mij past bij jonge kinderen, kortom, ik kom daar niet meer terug.

Datum van verblijf: september 2017
Stefano R, Direttore van Château Monfort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 september 2017

Dear Mr. John,

I appreciated your review, and the comments you have shared with us.

As you mentioned, our property may look like a real Urban Castel, Chateau Monfort features details from fairytales or Classical balleds, surrounded by an atmosphere of friendliness.

I would say our Guests feel at home with us, they come for business and leisure and when they get to our property they enjoy just living the atmosphere, some good food and a nice glass of wine or may be the spa.

I regret you were not able to enjoy as much as we expected, but we hope you did have anyway a nice and positive stay and fun time in Milan.

Thank you so much once again, I remain at your complete disposal for any assistance.

Kind Regards

cell. 335/1211402

Beoordeeld op 11 mei 2017

Wij verbleven hier aan het einde van onze huwelijksreis (rondreis Toscane). Het hotel is in één woord fan-tas-tisch. Het personeel is supervriendelijk en het ontbijt is geweldig! Voor ons was de ligging goed, wij hebben alles te voet kunnen doen. Zeker niet twijfelen & gewoon boeken :-)

Datum van verblijf: juni 2016
Stefano_Risole, Direttore van Château Monfort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juni 2017

Dear Guest,

Thank you very much for your kind words.

It's a real pleasure to see you enjoyed your short stay at Chateau Monfort.

I hope to see you again soon. And don't forget to give a try at our SPA, next time!

Please, do not hesitate to contact me for any future needs or reservations.

Kindest regards

cell. 3351211402