“Goed restaurant. Wat prijzig voor aanbod”
Beoordeling van La Locanda del Gatto Rosso

La Locanda del Gatto Rosso
Geclassificeerd als nr. 561 van 10.032 Restaurants in Milaan
Keukens: Italiaans, Pizzeria
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Scala
7 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Qua plaats natuurlijk geweldig gesitueerd in de galeria van milaan. Prijs vond ik wat veel voor datgene wat ze bieden, maar daar heeft ongetwijfeld de ligging mee te maken. Eten was van prima kwaliteit en zeker aan te bevelen, maar ik weet zeker dat er in milaan, voor veel minder hetzelfde gegeten kan worden. Maar dan zit je natuurlijk niet in de galeria!.

Datum van bezoek: augustus 2018

30 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet bijzonder al doet de uitstraling anders verwachten. Bestelde voor onze zoon (2) penne met parmezaan en moesten hiervoor 14 euro betalen. Pizza was vrij vet en pasta carbonara was smaakloos.

Datum van bezoek: augustus 2018
2 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zijn een weekend naar Milaan geweest en hadden dit restaurant gezien toen we in dat mooie winkel gedeelte waren. Heb toen de dag erna gereserveerd wat zeker aan te raden is, en hebben toen heerlijk gegeten. Was goed verzorgd heel vriendelijk personeel, en een super leuke locatie om te zitten. Wij komen hier zeker terug mochten wij ooit nog eens naar Milaan gaan.

Datum van bezoek: juni 2018
16 februari 2018 beoordeeld

Dit restaurant ligt donderde rook van de Dom we waren 3 dagen shoppen en zijn er 2 x geweest het is een top restaurant met mooie lokale producten die goed zijn bereid. De bediening is professioneel en snel, ook bij een vol restaurant probeert men je vriendelijk te helpen. De wijnkaart is heerlijk om doorheen te bladeren, er staat zeker iets bij voor je. Voor het raam is het zien en gezien worden Ha Ha, zondag is het italianen dag super om de families te zien genieten.

Dus zeker doen

Datum van bezoek: januari 2018
7 september 2017 beoordeeld

Tof restaurant en leuk overdekt terras in de galerij.
Mooie menukaart met zeer betaalbare lekkere gerechten.
Uitgebreide wijnkaart met zowel goedkope en dure wijnen.
Uitstekende en zeer vriendelijke service door professionele obers.

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die La Locanda del Gatto Rosso bekeken, bekeken ook

In La Locanda del Gatto Rosso geweest? Deel je ervaringen!