Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.343)
Beoordelingen filteren
1.343 resultaten
Waardering van reizigers
1.102
168
32
18
23
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.102
168
32
18
23
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.343 beoordelingen
Beoordeeld op 13 februari 2018

Behoort zeker tot de top van Milaan , wat hotels betreft. Kamers schitterende en een al even mooie roof restaurant . Top service , doch niet echt persoonlijk...Wel heel jammer dat dit hotel in een minder mooie ( stationsbuurt ) ligt van Milaan .

Datum van verblijf: oktober 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank Ben V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Marco O, Direttore generale van Excelsior Hotel Gallia, a Luxury Collection Hotel, Milan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juni 2018
Google-vertaling

Dear Ben V,

Thank you for taking time to share with us your feedback.

Although we are glad that you appreciated our rooms and the restaurant, we are sorry that you found the service provided by our colleagues ‘top’ but not really personal. 
Extended a professional yet friendly and personal service to each and every Guest of our hotel is very important for us hence we thank you for telling us your opinion.

Our location is not exactly in the city center, however it is very convenient for many reasons out of which is its proximity to the train station which provides a very popular way of transportation outside of city and not only as it is very well connected with a metro.
The Maserati courtesy car service is available on a daily basis for a luxurious and comfortable ride, on a first comes first serves basis, to and from the city centre.

We nevertheless hope to have the opportunity to welcome you back on another occasion.

Kind regards,

Marco Olivieri
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 30 juli 2017 via mobiele applicatie

Mooi ingericht hotel, kamer was met airco niet koel te krijgen, airco capaciteit onvoldoende! Bij expliciet verzoek de gordijnen dicht te laten vanwege de warmte, waren ze bij terugkomst gewoon weer open, met als resultaat warme kamer!
Housekeeping ronduit slordig! Elke dag wel iets vergeten. Receptie formeel, afstandelijk en onpersoonlijk. De vijfde dag vonden wij uit dat er een taxi van het hotel beschikbaar was naar t centrum, ondertussen wel alle vier de dagen bij de portier een taxi gevraagd naar centrum, waarbij er om een reguliere taxi gefloten werd! Geen enkele keer werd ons vertelt dat we gebruik konden maken van de hotel taxi. Weer beklag gedaan bij de receptie, weer een sorry. Maar geen enkele geste voor de door ons extra gemaakte kosten!
Wij zullen hier nooit meer terugkomen!

Datum van verblijf: juli 2017
Reistype: Reisde met een partner
Bedank twinkelotje
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Marco O, General Manager van Excelsior Hotel Gallia, a Luxury Collection Hotel, Milan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2017
Google-vertaling

Dear ‘twinkelotje’,

It is with great regret for us to read about your recent experience here at the Excelsior Hotel Gallia.

Your comments about the attitude and the lack of communication from our colleagues make us very concerned as we do believe that it is the human touch that makes the difference.
As per your meeting with Ms. Michela De Biaggi, The Rooms Division Manager, please be assured that we have carefully noted all your remarks and comments and we will follow up internally in order to make sure that such situations will not happen in the future.

We are fully aware that due to the above mentioned issues your stay was unfortunately far away from being positively memorable and resulting in such disappointment that you are not willing to return to our hotel. We however truly hope that in the future you will give us another chance to welcome you again.

Kind regards,

Marco Olivieri
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 november 2016

De locatie van het hotel - naast het centraal station - is uitstekend. Wie naar de toeristische attracties wil gaan, moet wel even lopen (of de metro nemen). De kamer die ik had was groot, super kingsize bed, nespresso machine, snelle wifii, grote badkamer met bad en douche, bureau met ethernet aansluiting. Zeer uitgebreid ontbijt, met veel personeel. Jammer dat zowel de kamer als het hele hotel wat somber is vorm gegeven, maar smaken verschillen zullen we maar zeggen.

Datum van verblijf: november 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Dutchtraveller228
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Olivieri_Marco, General Manager van Excelsior Hotel Gallia, a Luxury Collection Hotel, Milan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 november 2016
Google-vertaling

Dear "Dutchtraveller228",

Thank you very much indeed for your kind feedback. It is good to hear that your recent visit has been flawless and perfectly in line with your expectations.

We would delighted to have you back soon in Milan for another noteworthy stay at the Excelsior Hotel Gallia.

Best regards

Marco Olivieri
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 25 juli 2016

Dit hotel bezoeken heeft een nadeel: het is zo uitstekend goed dat je verwachtingen voor volgende reizen zeer hoog liggen. De aankomst in de lobby met uitermate vriendelijk personeel, gevolgd door een schitterende kamer. Het ontbijt is zo uitgebreid en zo lekker, dat je hier niet met lege maag richting stad kan vertekken. De ligging naast het imposante station van Milaan, zorgt voor een prachtig uitzicht vanuit de kamer. Voor herhaling vatbaar!!

Datum van verblijf: september 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Pieterjan V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Olivieri_Marco, General Manager van Excelsior Hotel Gallia, a Luxury Collection Hotel, Milan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2016
Google-vertaling

Dear "Pieterjan V",

thank you for sharing your opinion with us. It is with tremendous pleasure that we acknowledge that your recent stay was note worthy and above your expectations.

Please rest assured that we share your nice feedback comments with rest of our team.

We would be more than happy to have you back soon in Milan for another memorable experience at the Excelsior Hotel Gallia.

Cordially

Marco Olivieri
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 mei 2016

Locatie om te shoppen iets minder, maar je wordt gratis naar de stad gebracht.
Restaurant en Rooftop echt een aanrader, heeft zelfs een ster..

Ontbijt is perfect, alles vers koffie en eitje op maat alles is vers

Datum van verblijf: mei 2016
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank 750stephant
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Olivieri_Marco, General Manager van Excelsior Hotel Gallia, a Luxury Collection Hotel, Milan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 mei 2016
Google-vertaling

Dear Stephan T,

Thank you very much for your short but very concise review. We are very pleased to hear that your recent stay with us has been flawless and you have enjoyed our convenient location, our roof top bar & restaurant "Terrazza Gallia" as well as our rich Buffet Breakfast.

We would be delighted to welcome you back soon to Milan in the near future for another noteworthy stay at the Excelsior Hotel Gallia.

With best regards

Marco Olivieri
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken