Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.279)
Beoordelingen filteren
1.279 resultaten
Waardering van reizigers
523
516
167
48
25
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
523
516
167
48
25
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 1.279 beoordelingen
Beoordeeld op 29 november 2017

Hoewel ik mij 's morgans aanbood bij de receptie, kreeg ik onmiddellijk een kamer. Ze was weliswaar klein en zag uit op een blinde muur maar dat was niet zo erg omdat je normaal bij een citytrip niet veel tijd op je kamer doorbrengt. Badkamer zag er luxueus uit met producten van Cavalli.
Het avondeten in het restaurant was zeer lekker net als het erg uitgebreide ontbijt.
Een biezondere vermelding verdient het personeel in het restaurant: zeer vriendelijk en voorkomend.

  • Verbleef: november 2017, reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
1  Bedank MEJ S
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 mei 2017 via mobiele applicatie

Bij aankomst bleek onze kamer niet meer beschikbaar. Onder de vorm van een upgrade kregen we elk eenpersoons kamer.

Deze kamers waren zo klein dat je er claustrofobisch van werd. Uiteindelijk kregen we onze kamer die we gereserveerd hadden nl 1 kamer met 2 bedden. Toen de bagage jongen ons naar boven deed... zei hij ... jullie kregen wel de rookkamer...

Al snel hadden we door wat dit betekende...

Het raam van de kamer gaf uit op een soort atrium waar rokers konden roken... het raam openzetten was dus geen optie...

Daarenboven was de wellness zeer klein en werkte de enige sauna niet.

Het ontbijt daarentegen was zeer verzorgd en de mensen in de zaal zeer vriendelijk.

De mensen aan het onthaal absoluut niet...

Geen aanrader

Verbleef: mei 2017, reisde met vrienden
Bedank Elke M
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Frank C, Manager van WORLDHOTEL Cristoforo Colombo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 mei 2017

Beste "Elke M", bedankt voor het schrijven van een recensie en mijn excuses voor het gebruik van Google Translator om te antwoorden.

Het spijt me dat de ervaring die u in ons hotel had, zo negatief was. Uw verblijf is samen met ons veranderd in het computersysteem van het hotel en helaas waren we aan het leren hoe te gebruiken. Een van de eerste fouten die we hebben gemaakt was om je kamercategorie te overboeken en hiervoor ben ik zeer sorry. Een tweede impact van het nieuwe systeem was dat het personeel veel meer moest concentreren dan gebruikelijk en zo zou kunnen zijn gekomen als niet vriendelijk. Ik kan u verzekeren dat, als we beter worden, onze vriendelijkheid terugkeert naar zijn normale zelf. Ik weet dat dit geen troost voor u is, maar ik hoop dat het een of andere manier gaat om de uitzonderlijke omstandigheid die tijdens uw verblijf zich voordoet uit te leggen.

Ik hoop dat u terugkomt en een veel meer positieve indruk zal hebben van ons hotel.

Beste wensen
Frank Camilleri
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 13 december 2016

Het hotel ziet er vanaf de buitenkant prachtig uit. Eenmaal binnen waren wij van mening dat het meubilair niet meer van deze tijd is. De eetzaal, die er vlak naast zit, is daarentegen juist weer 'modern'. De kamer die onlangs gerenoveerd is zag er netjes en modern uit. Wij verbleven op de 6e verdieping en nog konden wij, door de vernieuwde afgesloten ramen/deuren, veel van de straat horen. Hoe lager je zit hoe meer lawaai je dus zal ervaren.

Om gebruik te maken van de 'ondergrondse spa' dien je het hotel te verlaten via de ingang om vervolgens aan de zijkant van het hotel de spa te betreden. In mijn ogen niet passen bij een 4 sterren hotel als deze. Je mag 2 uur per dag gebruik maken van de Spa en de tijd zal je zelf in de gaten moeten houden. Je krijgt bij de balie geen handdoeken uitgereikt, deze moet je eenmaal beneden achter een gordijn zelf pakken. De Spa is erg donker ingericht, waardoor je niet goed kunt zien of het er schoon is. Naar ons idee niet, aangezien het 'lauwwarme' bad erg stonk naar oud water. Omdat de Spa ook voor mensen buiten het hotel bereikbaar is werden wij plotseling verrast met een rondleiding voor 4 personen. Niet hygiënisch en bovenal professioneel om te doen.

Het personeel is over het algemeen erg vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is in tegenstelling tot oudere foto's, nu erg uitgebreid. De minibar was tijdens ons bezoek inbegrepen.

Kamertip: Kamers op 6e verdieping zijn modern en zijn rustiger
  • Verbleef: december 2016, reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank Bennardus
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 12 augustus 2016

Het hotel is goed en centraal gelegen van het stadscentrum, wat het een ideale uitvalsbasis maakt voor een citytrip. Het hotel heeft een SPA waar je als gast gebruik van kunt maken, wat lekker ontspannend is na een dag in de stad. Ontbijt was redelijk uitgebreid en goed verzorgd. Nadeel van het hotel is dat het vrij gehorig is. In de kamer kond je vrij gemakkelijk geluid uit andere kamers horen en daarbij komt dat de metro onder het hotel doorloopt. Daarnaast vond er tijdens mijn verblijf ook onderhoudswerkzaamheden plaats. Lang uitslapen was er dus helaas niet bij...

  • Verbleef: augustus 2016, reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank Martijn B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Luciano P, Direttore generale van WORLDHOTEL Cristoforo Colombo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 september 2016

Dear "Martijn B."
Hartelijk dank voor de tijd nemen om een reactie op TripAdvisor met betrekking tot uw recente verblijf in ons eigendom en mijn excuses voor het gebruik van Google Translator om uw beoordeling te beantwoorden schrijven.
Wij zijn zeer jammer om te lezen dat het werk in uitvoering tijdens uw verblijf verstoord uw algehele ervaring en dat dit een negatieve invloed op je indruk van het hotel. Ik ben echter blij om te zeggen dat het werk nu klaar en we zijn het installeren van SMART TV's in alle kamers om de in-room ervaring nog aangenamer te maken.
Bovendien wil ik u bedanken voor mooie woorden je had over het Hotel locatie, de Spa en het ontbijtbuffet. Ik zal je reactie delen met al onze medewerkers die u graag om het te lezen zal zijn!
We kijken ernaar uit u te verwelkomen weer bij ons eigendom en ik stuur u mijn beste groeten.
Frank Camilleri
Algemeen directeur

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 mei 2016

Het hotel ligt goed centraal. Ondanks dat de kamer aan de winkelstraat lag, was de kamer rustig. Ontbijt was goed verzorgd en het eten in het restaurant was goed en goed geprijsd. Fijne kamer, alles is er wat je nodig hebt. Het personeel was erg behulpzaam. Kleine spa, maar goed om even in te ontspannen.

  • Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank daniquealysha
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Luciano P, Direttore generale van WORLDHOTEL Cristoforo Colombo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 mei 2016

Beste gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw mening over onze woning op Tripadvisor.

Ik wil u laten weten dat we hebben gebruikt Google Translator om antwoord op je mening en, in het geval zal er een grammaticale fout, ik verzoeken u aanvaard mijn diepste verontschuldigingen.

We zijn blij om te lezen dat uw verblijf in ons eigendom ontmoet uw verwachting en dat onze medewerkers in staat waren om het een onvergetelijke ervaring te maken.

We willen u heel graag bedanken voor vriendelijke woorden die u besteed over ons ontbijt, de bar en het hotel in al zijn deel.

Als u op uw recensie schreef, wij zijn gelegen in het centrum aan Milaan en bovendien uit waar we zijn, kunt u gemakkelijk de belangrijkste kathedraal in slechts 15 minuten lopen te bereiken.

We kijken uit naar u nogmaals te mogen verwelkomen in de nabije toekomst, stuur ik u mijn hartelijke groeten.

Frank Camilleri

Algemeen directeur

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken