“Bijzonder restaurant, bijzondere ervaring”
Beoordeling van Ristorante Da Oscar

Ristorante Da Oscar
Geclassificeerd als nr. 305 van 10.032 Restaurants in Milaan
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Zone 3
28 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op advies van een vriend dit restaurant gereserveerd (erg druk dus reservering aan te raden). Binnen kom je aan een lange tafel te zitten. Restaurant bomvol met Italianen. Heerlijke pasta’s en risotto gegeten, ook antipasti was erg lekker. Italianen maken er een feestje van. Zeer vriendelijk personeel die handig manoeuvreren tussen de lange tafels door. Bijzonder restaurant en heerlijk gegeten.

Datum van bezoek: juli 2018

3 oktober 2017 beoordeeld

Dit restaurant was vlakbij ons hotel gelegen, op basis van recensies hier dus gereserveerd. Reserveren is wel noodzakelijk want het zit zo tjokvol!

Nette, authentieke Italiaan, we werden vriendelijk verwelkomd, er hangen foto's van Mussolini, dat kan vreemd overkomen maar de mensen zijn supervriendelijk! (Wij hebben een donkere huidskleur)
Zelfs Oscar hemzelf, begroette ons en stelde zich aan ons voor. Inrichting en sfeer is wat je van een traditionele Italiaan kan verwachten, heerlijk sfeervol, er zaten ook genoeg lokale Italianen.

Twee pasta's besteld, de porties zijn heel groot, dus je hoeft hier niet druk te maken dat je weinig eten krijgt. Na een pasta gerecht bij Oscar zit je goed vol.
De pasta's waren in een woord: Verrukkelijk! De Pasta Carbonara is echt hoe een carbonara moet zijn, zacht en romig!

Dit is een restaurant wat je in Milaan zeker moet proberen, 5 sterren verdiend!

Datum van bezoek: juli 2017
20 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is aan te bevelen om te reserveren want het is altijd druk. De porties zijn redelijk groot dus kleine eters kunnen gerust een gerecht delen. De spaghetti frutti di mare is aan te raden. Bediening is heel aardig.

Datum van bezoek: maart 2017
2 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het echte Italiaanse eten! Voor erg goede prijs/kwaliteit verhouding, met erg vriendelijk personeel. Belangrijk is het om van te voren even te reserveren.

Datum van bezoek: februari 2017
27 januari 2017 beoordeeld

zeer lekker gegeten en gedronken voor een zeer schappelijke prijs!
super vriendelijk personeel, zeker aan te raden als je typisch Italiaans wilt eten.
vergeet niet te reserveren!

Datum van bezoek: januari 2017

In Ristorante Da Oscar geweest? Deel je ervaringen!