19 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

1persoonskamer echt klein, vooral de badkamer is ondermaats: men kan met moeite tussen de wasbak en de muur staan...
Positieve punten: ligging dicht tegen metrostation Lima (M1 die je rechtstreeks in het centrum brengt), hygiëne op de kamer OK en ontbijt was correct.
Eerder 3* dan 4* te noemen.

Verbleef: mei 2017, reisde voor zaken
HotelCityMilano, Assistant Manager van Best Western Hotel City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 juni 2017

Dear Mr. Kenny,

thank you for your comments, we are sorry that you were not completely satisfied with your room; if you would like to come back again, I suggest you to book a double room with single use, I'm sure you will enjoy it.

Best regards,

Best Western Hotel City
Assistant Manager
Jasmin Umana

1 november 2016 beoordeeld

Fijne ruime kamer, koffie en thee faciliteiten. Zeer goed geleden vlakbij metro Lima binnen 4 haltes in het centrum. Zeer uitgebreid ontbijt voor 2 euro. Het is een schoon hotel. Ook een plus punt een welkoms borrel met diverse hapjes.

Kamertip: Boek een kamer aan de achterzijde van het hotel, ligt aan een zeer drukke straat
  • Verbleef: oktober 2016, reisde met familie
Omar S, Direttore van Best Western Hotel City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 november 2016

Dear Mrs. Jeanny,

thank you very much for your very nice comment.
We are pleased that you were happy with our services and that you have enjoyed your stay and our free welcome drink "aperitivo", which is particularly appreciated by customers.

We hope to have the possibility to have you soon again among our guests.

Kind regards,

The Manager

20 juli 2016 beoordeeld

Heel vriendelijk personeel, perfecte service, uitgebreid lekker ontbijt, top locatie (ligging midden in de winkelstraat!), propere kamers, kortom heel goed hotel! Wij komen wij onze volgende trip naar Milaan zeker nog terug naar dit hotel !

• Verbleef: juli 2016, reisde met vrienden
Omar S, Direttore van Best Western Hotel City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 augustus 2016

Dear Kristien,

thank you very much for your review, we are pleased to know that you were so satisfied with our location and services.

Come back soon and kind regards,

The Manager

25 augustus 2015 beoordeeld

Degelijk hotel, zonder al te veel franje. Met 'uitzicht' op binnenplaats weinig geluidsoverlast - het grootste deel van Milaan was tijdens mijn verblijf wel zelf op vakantie, dus dat kan nog schelen. Internet is voldoende stabiel, alleen jammer dat de code die je krijgt maximaal 48 geldig is en je dus weer een nieuwe code moet halen bij de receptie. Het ontbijtbuffet was best uitgebreid: toast, diverse soorten croissants, broodjes, zoet en hartig beleg, yoghurt, zoete en hartige taart en eieren, spek en worstjes, cornflakes (meerdere soorten). Wel iedere dag hetzelfde aanbod, maar het brede aanbod maakt variatie goed mogelijk. Douche was wat krap, maar dat kwam misschien ook doordat het een éénpersoonskamer was. Personeel was over het algemeen vriendelijk, wel wat gereserveerd.

• Verbleef: augustus 2015, reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
Omar S, Direttore van Best Western Hotel City, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 september 2015

Dear Guest,

thank you for taking time to review our Hotel, we hope you will soon come back to Milano and we hope you will choose again our hotel.

Kind regards,

Manager

22 augustus 2015 beoordeeld

hotel op de drukke Corso Buenos aires winkelstraat. stilte , rustig
mooie , propere kamers met al de luxe die je verwacht.
ontbijt , gratis wifi , airco .
mensen van de balie zijn steeds zeer behulpzaam.

• Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner

Dear Sven,

thank you so much for taking time to review our Hotel, we appreciate your comments and we hope to have you soon again among our guests.

Best regards,

Manager