6 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 139
PricelineUS$ 138
getaroom.comUS$ 157
Beoordeeld op 11 oktober 2019

Geweldige accommodatie ,keurig verzorgde hotelkamers waarin voor ons niets aan ontbrak. Om maar te noemen gratis kluisje, koffie/thee voorziening, broekenpers, en bovenal een uitstekende roomservice. Diner en ontbijt faciliteiten zijn bijzonder goed te noemen.

Datum van verblijf: oktober 2019
Direzione Hotel G, Direttore van Best Western Plus Hotel Galles, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 oktober 2019

Dear Hklfjensen,
Thank you for taking the time to review on your recent stay at the Best Western Plus Hotel Galles. We are very happy to know that your experience with us was enjoyable and pleasant. In the hope of welcoming you again soon, I remain at your full disposal.
Kind Regards,

Beoordeeld op 8 augustus 2018

Mooi hotel. Goed ligging, vlak aan metrostation.
Vriendelijk en behulpzaam personeel, goed restaurant, uitgebreid en lekker ontbijtbuffet.
Verzorgd zwembad en wellness met sauna en stoombad.
Uitstekende prijs - kwaliteitverhouding!

Kamertip: superior kamers zijn meerprijs waard.
Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 15 april 2018

Wij verbleven drie nachten in hotel Best Western aan de Corso Buenos Aires. Centraal gelegen en makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer (trein en metro) vanaf de luchthaven Malpensa.

Minpunt: Weinig privacy!

Datum van verblijf: mei 2017
Direzione Hotel G, Direttore van Best Western Plus Hotel Galles, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 april 2018

Dear Angelique,
Thank you for your review. I am very happy to know that you had an enjoyable stay at Hotel Galles in Milan and I will be looking forward to your next visit.
Kind Regards,

Beoordeeld op 2 januari 2018

We kregen een kamer op de 5de verdieping in een hotel waar zo'n 400 mensen in kunnen. Het oogt heel klassiek, Engelse stijl maar heel netjes. De kamer is ruim genoeg en heeft alles wat het nodig heeft. De wellness is klein waar je niet echt tot rust kan komen daar kinderen ook op elk uur van de dag mogen binnenkomen. Het aanvullen van de handdoeken en de thee en kopjes mag ook beter. Het ontbijt is heel goed als je weet dat er op het ogenblik dat wij er waren 400 mensen kwamen ontbijten. Alles werd telkens aangevuld, nooit was er iets leeg en alles was er : eitjes, fruit, brood, croissant, cake, koeken, kaas, vlees, fruitsap, cava,.........heel goed in orde !!!
De bediening was heel vriendelijk. Een goed hotel voor een citytrip !!!!

Datum van verblijf: december 2017
Direzione Hotel G, Direttore van Best Western Plus Hotel Galles, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 januari 2018

Dear An,
Thank you for taking the time to review on our Hotel Galles in Milan. We are very happy to hear that our services have met your expectations and we will look forward to seeing you on your next visit to Milan.
Kind Regards

Beoordeeld op 4 november 2017

Dit hotel is zeer verzorgd met een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Het ontbijt is zeer uitgebreid en biedt voor elk wat wils. De kamers zijn verzorgd en worden dagelijks goed onderhouden. Op het pleintje voor het hotel is er een BikeMi station alsook een Metrostation. Op ongeveer één kilometer bevindt zich het treinstation met verbinding naar de belangrijkste Italiaanse steden.. Klein minpuntje: 's morgens kan het straatlawaai enige hinder geven, maar dit weegt mijn inziens niet op tegen de rest ...

Kamertip: Indien mogelijk toch kamer nemen niet aan de straatkant
Datum van verblijf: oktober 2017
Direzione Hotel G, Direttore van Best Western Plus Hotel Galles, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2017

Dear Filip,
Thank you so much for your review. I am very happy to know that you had a very enjoyable stay at the BEST WESTERN PLUS Hotel Galles and I will be looking forward to your next visit. Kind Regards,