Beoordeeld op 15 april 2018

Wij verbleven drie nachten in hotel Best Western aan de Corso Buenos Aires. Centraal gelegen en makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer (trein en metro) vanaf de luchthaven Malpensa.

Minpunt: Weinig privacy!

Datum van verblijf: mei 2017
Direzione Hotel G, Direttore van Best Western Plus Hotel Galles, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 april 2018

Dear Angelique,
Thank you for your review. I am very happy to know that you had an enjoyable stay at Hotel Galles in Milan and I will be looking forward to your next visit.
Kind Regards,

Beoordeeld op 2 januari 2018

We kregen een kamer op de 5de verdieping in een hotel waar zo'n 400 mensen in kunnen. Het oogt heel klassiek, Engelse stijl maar heel netjes. De kamer is ruim genoeg en heeft alles wat het nodig heeft. De wellness is klein waar je niet echt tot rust kan komen daar kinderen ook op elk uur van de dag mogen binnenkomen. Het aanvullen van de handdoeken en de thee en kopjes mag ook beter. Het ontbijt is heel goed als je weet dat er op het ogenblik dat wij er waren 400 mensen kwamen ontbijten. Alles werd telkens aangevuld, nooit was er iets leeg en alles was er : eitjes, fruit, brood, croissant, cake, koeken, kaas, vlees, fruitsap, cava,.........heel goed in orde !!!
De bediening was heel vriendelijk. Een goed hotel voor een citytrip !!!!

Datum van verblijf: december 2017
Direzione Hotel G, Direttore van Best Western Plus Hotel Galles, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 januari 2018

Dear An,
Thank you for taking the time to review on our Hotel Galles in Milan. We are very happy to hear that our services have met your expectations and we will look forward to seeing you on your next visit to Milan.
Kind Regards

Beoordeeld op 4 november 2017

Dit hotel is zeer verzorgd met een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Het ontbijt is zeer uitgebreid en biedt voor elk wat wils. De kamers zijn verzorgd en worden dagelijks goed onderhouden. Op het pleintje voor het hotel is er een BikeMi station alsook een Metrostation. Op ongeveer één kilometer bevindt zich het treinstation met verbinding naar de belangrijkste Italiaanse steden.. Klein minpuntje: 's morgens kan het straatlawaai enige hinder geven, maar dit weegt mijn inziens niet op tegen de rest ...

Kamertip: Indien mogelijk toch kamer nemen niet aan de straatkant
Datum van verblijf: oktober 2017
Direzione Hotel G, Direttore van Best Western Plus Hotel Galles, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2017

Dear Filip,
Thank you so much for your review. I am very happy to know that you had a very enjoyable stay at the BEST WESTERN PLUS Hotel Galles and I will be looking forward to your next visit. Kind Regards,

Beoordeeld op 31 juli 2017

Van de drukte buiten krijgt men weinig mee. Alleen trilt het hele hotel als de metro (ondergronds) passeert.
De kamer zijn uitstekend (schoon en goed verzorgd) en het personeel is uiterst vriendelijk.

Datum van verblijf: augustus 2016
Direzione Hotel G, Direttore van Best Western Plus Hotel Galles, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 augustus 2017

Dear Guest,
thank you so much for sharing with us your kind comment.
We are pleased to know that your opinion is extremely positive and that you appreciated the comfort of our rooms and the efficency of our team.
Hope to see you again!
Best Regards

Beoordeeld op 3 april 2017

Prachtig klassiek hotel op toplocatie naast metrostation in een enorme winkelstraat!
Luxe kamer met heerlijk kingsize eenpersoons bed, zeer goed ontbijt, prima wellness/fitness met zwembadje. Badjas en slippers op de kamer bezorgd!
Behalve dat ik soms de metro voelde en hoorde ( ik zat op de 2e verdieping) is er niks negatiefs te melden. Het voelde super luxe! Ik kom graag weer terug!

Kamertip: Lagere verdiepingen hebben 'last' van het geluid van de metro.
Datum van verblijf: januari 2017
  • Reistype: Reisde alleen
Davide G, Direttore van Best Western Plus Hotel Galles, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 april 2017

Dear Marianne,
Kind Regards,