PricelineUS$ 159
travelup.comUS$ 165
Destinia.comUS$ 183
Beoordeeld op 4 november 2017

Dit hotel is zeer verzorgd met een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Het ontbijt is zeer uitgebreid en biedt voor elk wat wils. De kamers zijn verzorgd en worden dagelijks goed onderhouden. Op het pleintje voor het hotel is er een BikeMi station alsook een Metrostation. Op ongeveer één kilometer bevindt zich het treinstation met verbinding naar de belangrijkste Italiaanse steden.. Klein minpuntje: 's morgens kan het straatlawaai enige hinder geven, maar dit weegt mijn inziens niet op tegen de rest ...

Kamertip: Indien mogelijk toch kamer nemen niet aan de straatkant
Datum van verblijf: oktober 2017
Direzione Hotel G, Direttore van Best Western Plus Hotel Galles, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2017

Dear Filip,
Thank you so much for your review. I am very happy to know that you had a very enjoyable stay at the BEST WESTERN PLUS Hotel Galles and I will be looking forward to your next visit. Kind Regards,
The Management

Beoordeeld op 31 juli 2017

Van de drukte buiten krijgt men weinig mee. Alleen trilt het hele hotel als de metro (ondergronds) passeert.
De kamer zijn uitstekend (schoon en goed verzorgd) en het personeel is uiterst vriendelijk.

Datum van verblijf: augustus 2016
Direzione Hotel G, Direttore van Best Western Plus Hotel Galles, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 augustus 2017

Dear Guest,
thank you so much for sharing with us your kind comment.
We are pleased to know that your opinion is extremely positive and that you appreciated the comfort of our rooms and the efficency of our team.
Hope to see you again!
Best Regards
The Management

Beoordeeld op 3 april 2017

Prachtig klassiek hotel op toplocatie naast metrostation in een enorme winkelstraat!
Luxe kamer met heerlijk kingsize eenpersoons bed, zeer goed ontbijt, prima wellness/fitness met zwembadje. Badjas en slippers op de kamer bezorgd!
Behalve dat ik soms de metro voelde en hoorde ( ik zat op de 2e verdieping) is er niks negatiefs te melden. Het voelde super luxe! Ik kom graag weer terug!

Kamertip: Lagere verdiepingen hebben 'last' van het geluid van de metro.
Datum van verblijf: januari 2017
  • Reistype: Reisde alleen
Davide G, Direttore van Best Western Plus Hotel Galles, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 april 2017

Dear Marianne,
Kind Regards,
Davide Giacalone
General Manager

Beoordeeld op 15 februari 2017

Hotel was prima, kamers prima, echt stadshotel. Ontbijt was goed verzorgd en het personeel wilde je echt overal mee helpen.

Ik lees dat veel mensen last hebben van de metro, echter dit heb ik niet ervaren. Overdag hoorde je hem af en toe, maar 's avonds geen last gehad.

Kortom, ik zou weer terug gaan!

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 13 februari 2017

Perfect hotel, centraal gelegen naast metrostation Lima. Mooie zeer schone kamer op begane grond, enorm twee persoonsbed, ligt heerlijk met diverse kussens, hard en zacht. Marmeren vloer, broekenpers, koelkast, koffie en theefaciliteiten, grote tv met veel kanalen, keurige badkamer, geen bad ( gebruik ik tich nooit) wel ruime regendouche, telefoon hangt boven wc? Echter groot nadeel is dat je iedere twee minuten de ondergelegen metro hoort. Niet hard met erg storend als je wilt slapen. Zelfs met oordoppen een soort trilling. Daarom niet meer dit hotel voor mij ondanks prima ontbijt, vriendelijk personeel, mooi zwembad, fitness en sauna.

Kamertip: Hogere verdiepingen kiezen ivm geluidsoverlast metro
Datum van verblijf: februari 2017