4 personen bekijken dit hotel
PricelineUS$ 157
travelup.comUS$ 165
Destinia.comUS$ 183
Beoordeeld op 3 april 2017

Prachtig klassiek hotel op toplocatie naast metrostation in een enorme winkelstraat!
Luxe kamer met heerlijk kingsize eenpersoons bed, zeer goed ontbijt, prima wellness/fitness met zwembadje. Badjas en slippers op de kamer bezorgd!
Behalve dat ik soms de metro voelde en hoorde ( ik zat op de 2e verdieping) is er niks negatiefs te melden. Het voelde super luxe! Ik kom graag weer terug!

Kamertip: Lagere verdiepingen hebben 'last' van het geluid van de metro.
Datum van verblijf: januari 2017
  • Reistype: Reisde alleen
Davide G, Direttore van Best Western Plus Hotel Galles, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 april 2017

Dear Marianne,
Thank you so much for your review. I am very happy to know that you had a very enjoyable stay at the BEST WESTERN PLUS Hotel Galles and I will be looking forward to your next visit.
Kind Regards,
Davide Giacalone
General Manager

Beoordeeld op 15 februari 2017

Hotel was prima, kamers prima, echt stadshotel. Ontbijt was goed verzorgd en het personeel wilde je echt overal mee helpen.

Ik lees dat veel mensen last hebben van de metro, echter dit heb ik niet ervaren. Overdag hoorde je hem af en toe, maar 's avonds geen last gehad.

Kortom, ik zou weer terug gaan!

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 13 februari 2017

Perfect hotel, centraal gelegen naast metrostation Lima. Mooie zeer schone kamer op begane grond, enorm twee persoonsbed, ligt heerlijk met diverse kussens, hard en zacht. Marmeren vloer, broekenpers, koelkast, koffie en theefaciliteiten, grote tv met veel kanalen, keurige badkamer, geen bad ( gebruik ik tich nooit) wel ruime regendouche, telefoon hangt boven wc? Echter groot nadeel is dat je iedere twee minuten de ondergelegen metro hoort. Niet hard met erg storend als je wilt slapen. Zelfs met oordoppen een soort trilling. Daarom niet meer dit hotel voor mij ondanks prima ontbijt, vriendelijk personeel, mooi zwembad, fitness en sauna.

Kamertip: Hogere verdiepingen kiezen ivm geluidsoverlast metro
Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 11 december 2016 via mobiele applicatie

Dichtbij het metrostation Lima en een gigantische winkelstraat die uitmondt op de dom van Milaan ligt dit mooie hotel met alles erop en eraan. Een klein maar prettig zwembad, turks stoombad en sauna. Grote bedden met een een prima matras en kussens. De kamer was ietwat ouderwets ingericht, maar was schoon en voorzien van een koelkast, lcd tv, fohn, airco en we mochten roken op de kamer. (Op aanvraag, anders gewoon een rookvrije kamer).
De badkamer modern en functioneel (helaas in onze kamer geen bad) en ruim voorzien van shampoo en douchegel.
Het personeel is behulpzaam en spreekt redelijk goed Engels, plattegrond van de stad word bij het inchecken overhandigd.
Bij het ontbijt een ruime keuze aan brood, beleg, yoghurt, sapjes en zoete lekkernijen.
Minpuntjes: de liften zijn erg klein en de jacuzzi in het zwembad was defect.
Verder een prima prijs-kwaliteit verhouding.

Datum van verblijf: november 2016
Davide G, Direttore van Best Western Plus Hotel Galles, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 december 2016

Dear Sander,
Kind Regards,
Davide Giacalone
General Manager

Beoordeeld op 7 december 2016

Correct hotel. Personeel aan de receptie, vriendelijk, maar moeilijkheden om frans of engels te spreken. Perfecte ligging, vlakbij winkels en metro. Kamers ok.. maar airco werkte niet. Ruime badkamer, proper. Jammer, slechts badjassen ontvangen op onze laatste nacht. Ontbijtruimte .. enorm druk, gaf een chaotische indruk. Na het weekend was dit beter. Besluit : goede prijs-kwaliteit verhouding..mits enkele details ter verbetering.

Datum van verblijf: november 2016