6 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 139
PricelineUS$ 138
getaroom.comUS$ 157
Beoordeeld op 13 februari 2017

Perfect hotel, centraal gelegen naast metrostation Lima. Mooie zeer schone kamer op begane grond, enorm twee persoonsbed, ligt heerlijk met diverse kussens, hard en zacht. Marmeren vloer, broekenpers, koelkast, koffie en theefaciliteiten, grote tv met veel kanalen, keurige badkamer, geen bad ( gebruik ik tich nooit) wel ruime regendouche, telefoon hangt boven wc? Echter groot nadeel is dat je iedere twee minuten de ondergelegen metro hoort. Niet hard met erg storend als je wilt slapen. Zelfs met oordoppen een soort trilling. Daarom niet meer dit hotel voor mij ondanks prima ontbijt, vriendelijk personeel, mooi zwembad, fitness en sauna.

Kamertip: Hogere verdiepingen kiezen ivm geluidsoverlast metro
Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 11 december 2016 via mobiele applicatie

Dichtbij het metrostation Lima en een gigantische winkelstraat die uitmondt op de dom van Milaan ligt dit mooie hotel met alles erop en eraan. Een klein maar prettig zwembad, turks stoombad en sauna. Grote bedden met een een prima matras en kussens. De kamer was ietwat ouderwets ingericht, maar was schoon en voorzien van een koelkast, lcd tv, fohn, airco en we mochten roken op de kamer. (Op aanvraag, anders gewoon een rookvrije kamer).
De badkamer modern en functioneel (helaas in onze kamer geen bad) en ruim voorzien van shampoo en douchegel.
Het personeel is behulpzaam en spreekt redelijk goed Engels, plattegrond van de stad word bij het inchecken overhandigd.
Bij het ontbijt een ruime keuze aan brood, beleg, yoghurt, sapjes en zoete lekkernijen.
Minpuntjes: de liften zijn erg klein en de jacuzzi in het zwembad was defect.
Verder een prima prijs-kwaliteit verhouding.

Datum van verblijf: november 2016
Davide G, Direttore van Best Western Plus Hotel Galles, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 december 2016

Dear Sander,
Thank you so much for your review. I am very happy to know that you had a very enjoyable stay at the BEST WESTERN PLUS Hotel Galles and I will be looking forward to your next visit.
Kind Regards,
Davide Giacalone

Beoordeeld op 7 december 2016

Correct hotel. Personeel aan de receptie, vriendelijk, maar moeilijkheden om frans of engels te spreken. Perfecte ligging, vlakbij winkels en metro. Kamers ok.. maar airco werkte niet. Ruime badkamer, proper. Jammer, slechts badjassen ontvangen op onze laatste nacht. Ontbijtruimte .. enorm druk, gaf een chaotische indruk. Na het weekend was dit beter. Besluit : goede prijs-kwaliteit verhouding..mits enkele details ter verbetering.

Beoordeeld op 28 november 2016 via mobiele applicatie

Wij hebben hier 2 nachten gelogeerd.
Bij aankomst werd gevraagd of wij voor €20 extra een early check-in wilde. Aangezien ik net een auto ongeval had gehad en even wilde rusten na de vlucht, hebben we deze genomen. Er werd ons een superieur kamer beloofd. Eenmaal op de kamer werd een direct een stank waargenomen. Meer een geur van niet verlucht en vocht. We zijn dit gaan melden en kregen een andere kamer. 'S avonds op de kamer hoorden we ineens veel lawaai. We dachten dat er een hotelgast op de gang aan het bellen was. Iets later beseften we dat dit niet kon en bleek het lawaai te komen van de persoon van de kamer naast ons. We konden zijn telefoongesprek perfect volgen tot in onze kamer. We hoorde zijn gsm rinkelen alsof het de onze zou zijn. Dit gaan melden en dit zou normaal zijn bij sommige kamers. We kregen dan nog eens een andere kamer aangeboden. In deze kamer bleek het dan weer 28 graden te zijn. De airco werkte niet. De bedden waren super hard en de kussens versleten. Dit is de eerste keer in heel mijn leven dat ik van kamer ben veranderd. Wij zijn helemaal geen moeilijke mensen. We hebben al veeeeeel betere hotels gedaan met 2 sterren. Deze was zijn 4 sterren helemaal niet waard. Het ontbijt was wel heel lekker en de locatie was ook goed. Vlak onder de metro. Ook op de 5de verdieping was deze nog licht te horen. Dit wisten we op voorhand en vonden we niet zo erg. Mijn vriend was jarig en hier hadden ze ook wel aan gedacht en kreeg een sleutelhanger van Milaan en een kaartje.

Datum van verblijf: november 2016
Davide G, Direttore van Best Western Plus Hotel Galles, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 november 2016

Dear Anoesjka,
Thank you for taking the time to share your experience following your recent visit at Hotel Galles Milan. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future.
I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.
Yours sincerely,
Davide Giacalone

Beoordeeld op 31 oktober 2016

Zeer goede ligging, vlakbij metrostation en taxi halte. Ontbijt valt behoorlijk mee, alle noodzakelijke dingen zijn aanwezig. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamers wat aan de kleine kant maar proper en van alles voorzien. Minpuntje:geen Nederlandstalige zender op tv.

Kamertip: Op verdieping aan achterzijde voor metro lawaai te vermijden.
Datum van verblijf: oktober 2016
Andrea V, Direttore van Best Western Plus Hotel Galles, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 november 2016

Dear Kathleen,
Kind Regards,