7 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 139
PricelineUS$ 138
getaroom.comUS$ 157
Beoordeeld op 7 december 2016

Correct hotel. Personeel aan de receptie, vriendelijk, maar moeilijkheden om frans of engels te spreken. Perfecte ligging, vlakbij winkels en metro. Kamers ok.. maar airco werkte niet. Ruime badkamer, proper. Jammer, slechts badjassen ontvangen op onze laatste nacht. Ontbijtruimte .. enorm druk, gaf een chaotische indruk. Na het weekend was dit beter. Besluit : goede prijs-kwaliteit verhouding..mits enkele details ter verbetering.

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 28 november 2016 via mobiele applicatie

Wij hebben hier 2 nachten gelogeerd.
Bij aankomst werd gevraagd of wij voor €20 extra een early check-in wilde. Aangezien ik net een auto ongeval had gehad en even wilde rusten na de vlucht, hebben we deze genomen. Er werd ons een superieur kamer beloofd. Eenmaal op de kamer werd een direct een stank waargenomen. Meer een geur van niet verlucht en vocht. We zijn dit gaan melden en kregen een andere kamer. 'S avonds op de kamer hoorden we ineens veel lawaai. We dachten dat er een hotelgast op de gang aan het bellen was. Iets later beseften we dat dit niet kon en bleek het lawaai te komen van de persoon van de kamer naast ons. We konden zijn telefoongesprek perfect volgen tot in onze kamer. We hoorde zijn gsm rinkelen alsof het de onze zou zijn. Dit gaan melden en dit zou normaal zijn bij sommige kamers. We kregen dan nog eens een andere kamer aangeboden. In deze kamer bleek het dan weer 28 graden te zijn. De airco werkte niet. De bedden waren super hard en de kussens versleten. Dit is de eerste keer in heel mijn leven dat ik van kamer ben veranderd. Wij zijn helemaal geen moeilijke mensen. We hebben al veeeeeel betere hotels gedaan met 2 sterren. Deze was zijn 4 sterren helemaal niet waard. Het ontbijt was wel heel lekker en de locatie was ook goed. Vlak onder de metro. Ook op de 5de verdieping was deze nog licht te horen. Dit wisten we op voorhand en vonden we niet zo erg. Mijn vriend was jarig en hier hadden ze ook wel aan gedacht en kreeg een sleutelhanger van Milaan en een kaartje.

Datum van verblijf: november 2016
Davide G, Direttore van Best Western Plus Hotel Galles, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 november 2016

Dear Anoesjka,
Thank you for taking the time to share your experience following your recent visit at Hotel Galles Milan. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future.
I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.
Yours sincerely,
Davide Giacalone

Beoordeeld op 31 oktober 2016

Zeer goede ligging, vlakbij metrostation en taxi halte. Ontbijt valt behoorlijk mee, alle noodzakelijke dingen zijn aanwezig. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamers wat aan de kleine kant maar proper en van alles voorzien. Minpuntje:geen Nederlandstalige zender op tv.

Kamertip: Op verdieping aan achterzijde voor metro lawaai te vermijden.
Datum van verblijf: oktober 2016
Andrea V, Direttore van Best Western Plus Hotel Galles, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 november 2016

Dear Kathleen,
Thank you so much for your review. I am very happy to know that you had a very enjoyable stay at the BEST WESTERN PLUS Hotel Galles and I will be looking forward to your next visit.
Kind Regards,
Andrea Vedovotto

Beoordeeld op 20 oktober 2016

Het hotel ligt midden in het centrum,de kamers zijn ruim en schoon .Het personeel zeer vriendelijk.We hadden een parkeerplaats gereserveerd via het hotel deze was 27.00 per dag en was zeker niet duur.Toen we de auto gingen halen was er een flesje water en de voorruit schoon gemaakt dit was echt een extra service.

Beoordeeld op 11 oktober 2016

Prachtige locatie in een magnifiek hotel!
Ligging: Metro zéér dichtbij, direct in een betaalbare winkelstraat met alles wat iemand zich wensen kan om de innerlijke mens te versterken.
Tevens is het restaurant op de 6de verdieping een zéér grote aanrader!
Ontbijt perfect! Probeer zeker de verschillende croissants gaande van gewone tot gevuld met romige creme of jam! De cappuccino drink ik het liefste, de koffie en Amerikaanse koffie is mij ietsje te straf. Uiteraard is dit geen minpunt. Smaken verschillen.
Wat nog...van de Metro ben je slechts enkele haltes verwijdert van het station centraal.
Dit maakt dus dat met koffers zeulen tot een minimum word herleid.
Niets dan goeds qua personeel, zeer behulpzaam, propere kamers, zachte grote bedden.
Dikke muren = totaal geen geluidshinder van buren.
Geen minpunten ontdekt in ons 2daagse verblijf.
Milaan is iets te kort om in 2 dagen te bezichtigen.
Ik reserveer zonder meer terug in dit hotel de volgende keer!
Top!

Kamertip: Onze kamer met nummer 508 was prima
Datum van verblijf: oktober 2016
Andrea V, Direttore van Best Western Plus Hotel Galles, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 oktober 2016

Dear Didier,
Thank you for your excellent review! We appreciated your very positive feedback and glad to know that you did like our hotel and your stay with us. We will look forward to hosting you again on your next trip to Milan!
Kind Regards
Andrea Vedovotto