10 juli 2016 beoordeeld

het ontbijt kon wel wat beter georganiseerd worden, toen wij er waren was er geen .... boter !!!
dat was nog niet binnengekomen ??? Voor de rest was het een aangenaam verblijf en kan je snel in het centrum komen met de tram en de metro.

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
4 mei 2016 beoordeeld

gunstig gelegen bij tram en metro, aardig en vriendelijk personeel prima ontbijtbuffet en nette kamers
rustige omgeving met weinig vertier handig gelegen vlak bij een treinstation om bv een tripje naar t comomeer te maken

• Verbleef: april 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
26 februari 2016 beoordeeld

één nacht ivm met mijn werk in het BW Milton. Locatie is niet super. De entree een beetje vaag.
Receptie roept herrinneringen op aan vroeger. Viendelijk genoeg personeel. Achter wat plantenbakken en gordijntjes de ontbijtruimte. De lifte zien er verouderd uit, maar zijn wel van binnen recent opgeknapt. 10 kamers per verdieping. Lekker overzichtelijk.
De deur klemt. Wat kracht nodig om goed dicht te doen. Sleutelkaart is ook erg gevoelig.
Kamer niet groot. Lekker bed, grote TV (flat screen) met weinig Engelstalige zenders (geen CNN). Wel lekker rustig. Raam is groot, maar kan gelukkig wel open.
Ontbijt redelijk uitgebreid. Voor een Hollander een beetje onwennig, maar veel keuze aan cakes en taarten, fruit, yoghurt, etc. Brood is juist weer wat minder.
Uitchecken ging soepen.

• Verbleef: februari 2016, reisde voor zaken
21 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn 4 dagen in dit hotel geweest.
Personeel was niet erg vriendelijk, wij hebben een kleine discussie gehad maar uiteindelijk toch goed opgelost.
Onze kamer was ruim en schoon.
Het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid met genoeg keus aan drankjes.
Het hotel ligt wat afgelegen van het metrostation (12 min lopen)
Wifi is gratis maar verbinding was niet optimaal..
Desondanks hebben wij ons uitstekend vermaakt..

Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
5 oktober 2015 beoordeeld

Mooie grote kamer, met helaas veel muggen wanneer het raam open is. Zonder open raam helaas erg warm. Een lastige keuze! Prijs/kwaliteit is mede daardoor niet goed.
Prima ontbijt, aardig personeel, goede parking, jammer niet te reserveren.
Na enige studie van het openbaar vervoer is het centrum snel te bereiken, meer voorlichting in het hotel (via leaflet) zou een goed idee zijn!

• Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner